12 January 2013

Sony Xperia Z Minus 200

Rebate RM200 untuk smartphone 3G dah tak ada limit lagi. Serious kalau ada limit, aku mungkin akan beli Sony Xperia Tipo atau membuang rebate ini ke dalam jamban dan flush bersama-sama tahi.

Cuma aku tak paham rebate ini untuk semua handphone 3G atau handphone yang senaraikan oleh syarikat telekomunikasi.

Antara page yang masih tak update adalah yes, celcom dan tunetalk(rasanya)

Masih mengekalkan tawarannya iaitu ambil handphone samsung 4g cloud phone yang aku tak jumpa specs yang terperinci secara percuma bersama-sama nombor phone dan pakej internetnya.


Tak pasti black pearl II tu baru letak ke apa tapi page ni sangat membosankan. Tak nampak usaha bersungguh-sungguh nak jual stok mereka. Gambar model handphone pun tak nak upload. 


Hello, galaxy y je pun. Table plan yang buat orang pening. Ni 1st page yang aku akan pangkah dulu.


Page yang dah update:

2 handphone untuk prepaid dan 2 handphone untuk postpaid.


10 handphone dalam page maxis.


Menarik sikit umobile sebab banyak model handphone yang ditawarkan. Baru la rambang mata.

Oh ada lagi 1 brand, clixster. Huh?

Aku harap bulan 3 atau 4 nanti bila keluar Xperia Z, harap-harap boleh dapat rebate 200. Please.

No comments: