04 January 2013

30 Day Shred: Day 16. Transformation

Actually, workout hari 16 belum lagi dijalankan. Belum petang lagi.

Day 15. Aku pergi ke SME bank berhampiran dengan Maju Junction semata-mata untuk mencuri BlackBerry Bold kakak aku sebab dia dah tukar henfon. Aku pulak tak ingin sebenarnya nak guna BB tapi sebab henfon rosak, terpaksa la ambil daripada dia. Tapi aku tak guna pun. Ok ini bukan cerita pasal phone.

Lepas tu pergi Brickfields dan HUKM. Means i walked a lot. Balik Cheras aku terserempak dengan kawan mak aku. Dia cakap aku semakin surut. Mainly bahagian perut. Hell yeah! Aku sendiri pun rasa dah kecik perut tapi aku nak pengesahan orang lain. Pasal berat badan, masih degil tak nak turun. Mungkin aku akan jadi macam minah yang turun 2 ke 5 paun tah tapi saiz badan dia mengecut. Whatever! Aku nak teruskan workout ni.

Dah half way through dah so memang rugi kalau quit sekarang.

No comments: