01 December 2012

Produk Pelansingan Badan Yang Paling Sesuai

Sekarang ni dah banyak produk nak kuruskan badan dekat pasaran. Testimoni berlambak-lambaklah turun 5kg la 15kg dalam 1 minggu. Produk ini sangat sesuai bagi mereka yang dah terdesak nak kuruskan badan. Jaminan ketiadaan kesan sampingan adalah mudah diperkatakan tapi betul ke tiada kesan sampingan? Tu soalan pertama yang tak tau jawapannya. Kalau sekadar kesan sampingan macam berak cair boleh la bagi tau. Tapi macam mana kalau paru2 tumbuh lagi 1? Hah!! So memang amat mudah untuk mengatakan tak ada kesan sampingan tapi hakikatnya kita tak tahu.

Testimoni berkaitan dengan manusia-manusia yang 'berjaya' menurunkan berat badan telah banyak dipamerkan mengalahkan Yellow Pages. Harap-harap mereka-mereka ni kekal berjayalah ye.

Di sini terdapat satu produk pelansingan yang paling mujarab untuk turunkan berat badan. Harganya amatlah murah jika dibandingkan dengan produk sedia ada yang dijual lebih dari rm100 satu tin yang saiznya sebesar penumbuk aku. Amatlah mudah untuk digunakan, tak perlu air, botol air dan juga tenaga untuk menggoncang untuk sebatikan susu. Oh tak perlu dijadikan rutin harian. Senang kan? Produk pelansingan tersebut adalah jarum dan benang!! Sekali je jahit mulut tu, memang tak ada dah makanan dapat masuk mulut, jadi lemak, jadi berat. Serius!!

Kalau rasa nak mencapai berat yang diingini selama 1 minggu, boleh la beli produk-produk yang dijual. Kalau nak rasa berat yang diingini dalam masa yang lebih panjang, kena kontrol makan la dan buat workout dimana ianya amat sukar untuk dilakukan. Perlukan disiplin tapi aku tak mampu buat lagi. Grrrr.

Sekarang ni orang buat bisnes bukan untuk tolong pun, tapi nak kebas duit orang sekebas-kebasnya selagi boleh.

No comments: