28 March 2013

Last Instruction

Last step: Go to the nearest Celcom Centre, and pay for the phone.

Berbulan lamanya menanti page ini.

Aku rasa Axiata punya company ni baca blog aku lepas tu nak untung daripada pembelian yang bakal dilaksanakan oleh aku tak lama lagi. Kalau tak, sia-sia aku jadi Celcom Xbassador 7 tahun yang lepas. Lol.

Apa yang tak bestnya aku kena beli simkad baru untuk dapatkan rebat tu. Dan aku kena top up RM30. Top up tak ada masalah sebab akan digunakan juga cuma simkad ni. Tak kisah la asalkan jimat beratus ringgit.

Thanks Najib. I love PM *eyes rolling*. Aku masih berpendapat better guna 1.5m x RM200 untuk pembangunan sains dan teknologi malaysia yang masih tertinggal 70 tahun di belakang US *statement sama macam post yang lepas*.

Harap-harap SKMM tak baca post ni lepas tu tak bagi aku guna rebat.

No comments: