04 August 2010

You’ve Just Got Punk!

Chapter 63

Perbualan antara aku ngan Nazreen Rudy:

"ko kat jepun ke skrg nih?"

"haah la. Sejuk dow. Malam lg sejuk"

"aku sorg je xg oversea"

"cool la beb, nnt kite kuar gak. Kitekn nk g konsert a7x"

"aku nk g finland gak. Hometown HIM"

"haha"

"ko kat jepun sampai bila?"

"ahad balik"

"pehh, lame gak"

"haha, tuh yg best tuh"

"trip ko nih sponsor ke?"

"ukm. Gile ko nk kuar duit sniri"

"haha. Mane la tau. Nizam dgr mesti die jeles 100x bai"

"haha. Kompom la. Hari2 die blaja jepun. Last2 aku sampai jepun dlu. Mende dh la aku xske jepun kot"

"hahaha. Camner la ko nk handle k-pop ctu [maksud die, j-pop kot]. Be strong dude. Haha"

"haha. Mp3 ade, jgn risau. Weh, bace blog aku yg latest. Aku ade tulis pasal jepun. Bace ar. U must read."

"orrite weh"

"NOW!"

Setelah Nazreen Rudy abes bace blog aku yg chapter 62 tuh,

"Puki. Xpaham blog ko"

"heyy"

"ko sbenanye kat jepun ke x nih? Babi! Hahaha"

"hahahaha"

"pantedd!"

"hahaha"

---end of conversation---


Pastu tag kat fb lak. Mende aku xsangke die ley caye aku bulat2 kot. Misi yg dilancarkan nk tipu org len berjaya. Serious shit aku xley tahan gelak. Terpedaya ngan citer buat passport ngan baju sejuk barangkali. Seronok weh tipu ko. Mesti ko nk blasah aku mati2 kalo ko jumpe aku kn? Tp aku nyesal xsambung tipu die. Mesti best kalo aku tipu die pasal makan sushi ke, terserempak ngan Maria Ozawa ke. Mesti die caye kot. Lampi! Xtau la bile boley tipu ko lg. You've just got punk!


---end of chapter---

4 comments:

Anonymous said...

hahaha... puki+lancau ar ko...
bnde skang aku dpt news ko g jpon camtu2 je kot. kalo aku tau details, msti aku da dapat hidu pnipuan ko tuh... papepon, ko mmg FUCK! haaha

rdy valo-

themissingikmal said...

hahaha...bodow...aku baru je berenti gelak...tetibe nk gelak balik...hahaha...Lampi!
haha

Arunnan said...

yahahahahahah... rudy bodow giler.... hahahaha

themissingikmal said...

hahaha...siyes weh, budak terbodoh skali...xsangke aku ley tipu die...hahahaha