06 August 2010

Im Not Okay With That

Chapter 65

Nih sequel episod lepas. Sape lak yg cube wat hal ngan aku? Kali nih member sekelas kat matrix. Sapekah die? Jay. Dulu die penah ckp ngan aku die nk dtg UKM sbb ade prodak yg nk ditunjukkan pastu die soh aku carik 10 member aku g tgk mende tuh. Time exam, mane ade org nk g. Nk blaja pon xtentu lg. Aku pon xg. Pastu die ajak aku masuk 1 mende kalo xsilap aku mcm MLM walopon die ckp tuh bkn MLM. Macam tp bkn ya. Die ckp macam2 pasal mende tuh tp aku xjoin. Mesti die sentap kn?

Smlm aku berpesta. Pesta konvo. Dtg membawa harapan nk makan masakan rumate kat gerainye bernama Cyber Corner. Nak sangat rase masakan beliau yg mungkin menyebabkan aku keracunan radiasi gamma. Mane la tau kn. Setelah berlegar2 beberapa kali tp xde tempat dok. Laku nmpk? Mesti ko ade letak pelaris. Mane la tau kn. Last2 aku bli air soya kat kafe kolej. Sangat berpesta!

Sampai bilik, main dota sbb nk tunggu masa makan makan feveret aku, ANTIBIOTIK. Kena makan kol 1 pg. So aku men dota terlajak spi kol 2. Makan pil dan tidur. Nk set alarm, ade 4 messages and 1 missed call. 1 message drp rumate. 3 messages from Jay.

Message #1: Jom karaoke kat mines, aku sedih la.

Message #2: Mal sombong, xnk kuar ngan aku la tu

Message #3: Thank you mal.

Incoming call: missed! Nasib baik missed, kalo xmissed, ape lg yg die nk ckp?

Nih lg sekow yg nk buat aku mara tp xjadik. Sbb aku dh berpesta sebelum tuh. So emosi sangat inert. Xde tindak balas. Cume emosi terexcited to a higher level sikit. Tp kembali stable setelah aku tdo tanpa merembes gamma ray. Cik Jay, aku xde kredit nk reply. Lgpon ape kejadahnye ajak aku karaoke kat2 kol 12 mlm? Lgpon ko kat UPM aku kat UKM. Sorry la ye Jay.

Tp nape aku mcm senang sentap ngan mende2 remeh temeh nih? Aku telah mengalami transformasi. Adakah lab2 nuklear menyebabkan temporal lobe aku dh vulnerable kepada serangan2 emosi? Ini adalah soalan yg membawa 50 markah. Terpaksa skip soalan nih sbb aku xde idea nk jawab. Hilang 50 markah aku.

No comments: