24 August 2010

Spoiled Mood

Chapter 83

Baru je mood dtg lepas tgk citer the A team for the 2nd time, ade lahanat buat aku bengang. Aku nk mencarut tp xboley. Bukan sebab pose. Its a big NO. Cume aku xnk kutuk2 org kat wall budak2 baik. Kang sentap lak empunya facebook.


Sapekah Rusydan Rosman? Dia ialah pukimak! Ye ar tgk gambar tuh. Aku wish birthday Syatirah, die minx sedekah lak. Cube kalo aku post kat sesape ucap takziah, pastu ade org dtg minx sedekah, xke minx tangan? Same je ar dlm kes nih. Mende die soh kite klik pastu die dpt duit. Minx sedekah lah tuh en? Eh die reply. Sebentar, nk print screen.


Oh die tanye why rupenye. WHY? Kepale otak ko! Mende aku xkenal ko, ko memandai je soh aku tekan2 mende bodoh tuh. Kawan aku soh klik pon aku nyirap nk tekan inikan org yg xdikenali. Sedar x soalan anda tuh bodoh?! Aku siyes nk serang ko tp xelok mencarut kat wall org, nmpk sgt xbertamadun. Tp anda mmg xbertamadun. Serious shit!



Pehh sangat lancau! Sape2 yg wish birthday Syatirah ade je pukimak haram lancau nih. Ko xrase ko menyemakkan otak Syatirah nih ke? Aku masuk wall die je aku rase annoying tgk name ko. Aku tau ko nk dilabel pemintak sedekah moden, tp buat la kat org lain. Asal aku jadi mangse lak? Ko mmg babi!

Aku dh puas sikit mencarut kat blog aku nih. Kalo anda bernama Rusydan Rosman dan anda xpuas hati ngan aku, sound aku. Semak otak aku je!

Btw, happy birthday Syatirah teammate aku. Moge dicucuri rahmat. Bunyik mcm Syatirah nih dh xde lak. Moge hidup anda diberkati. Sry sbb wish birthday ko kat post aku yg sangat tercemar nih.


---end of chapter---

5 comments:

themissingikmal said...

hahaha...xley bla...
bile aku nk serang ko lak? hahahahahahaa

redbuku said...

what happen actually???

themissingikmal said...

tah org tuh soh aku klik2 link ape tah...motif soh org yg xdikenali buat laksanakan permintaan die?

redbuku said...

dye psiko kt ko tu....

themissingikmal said...

tah ar...nk je aku racun die ngan mende radioaktif...baru seronok