22 August 2010

Living In A Dream

Chapter 81

3 hari lepas hari jadi mak aku ngan angah. Arini lak hari jadi Fish. Birthday ke-9. He's only 9 he held a devastating secret. One of the most crucial secret. Once the secret leak, chaos is what we'll get. Im not ready for that and i hope it'll never happen. Full stop.

Aku xde duit nk kasi hadiah kat budak nih. Budak kecik kot, konpom2 la nak mainan. Mcm aku kecik2 gak. Nak ketapi la, nak lori sampah la. Tp tuh zaman dulu, zaman skrg, nak transformers la, nak ben10 la. Nak yg canggih2 je. Nasib baik budak2 zaman skrg xmintak dildo. Seram kot kalo camtuh.

Ura2 nk bli kek nk celebrate birthday mak, angah, ngan apis. Tp aku dh pakse mak aku masak nasik tomato sbb nak bawak balik tok rumate. Rumate dh ngidam nasik tomato mak. Salu kot dgr die ckp "bessnye kalo rumate bawak nasik tomato, boley makan banyak2". Nk je aku ckp "bessnye kalo ade rumate yg xbanyak songeh". Mesti die sentap.

So mak aku masak ar nasik tomato specially tok moja. Sry, not moja but Mujahid. Eh citer kek td xabes. Ura2 nk bli kek, aku pon mandi ar nk ikot g carik kek Secret Recipe. Lame xmakan kek nih. Lepas mandi je, tentatif dh dipinda. Dem! Dorg nk bli KFC lak. Aku nk makan kek! Tp xpe ar, mende dorg xnk bli kek sbb adik aku kat Matrix Selangor. Sbb dh die tuh adik, yg paling bongsu, terpakse ar akur ngan keputusan yg dibuat. So xde Secret Recipe, cume KFC je. Aku pon dh lame xmakan KFC gak. Bantai je ar.

So mase berbuka, aku makan nasik tomato ngan ayam KFC. Bodoh btol kombination tuh. Demi nak merase ayam masak merah, aku amek bhgn lehey je. Exrumate bername Zufar Safwan Borsra penah ckp, jgn makan lehey sbb kat situ org enjek ayam tuh. Tp nk wat camner, aku makan gak ar. Aku mmg ske gigit2 part lehey.

Abes citer makan, aku dpt la bawak balik nasik tomato tuh tok rumate tersayang. Jijik lak! Dem! Dapat ar sahow mcm dulu. Harap2 die x ckp pedas ar nasik tomato. Die nih sensitip ngan mende pedas nih. Yg herannye, ayam masak merah pon pedas? Tomato tuh pedas ke? Weird!

Lame xbukak pose ngan family yg besar. I mean, cukop umatnye. Tp nih pon xcukop kot sbb adik aku xbalek. So spi skrg xpenah bukak pose lengkap sefamily. Tp seronok ar sesak2 kat meja makan sampai sume berdiri xtau nk dok kat mane. Nasib bek mak ngan abah sangat aktif mase mude2. Skenye adik bradik reramai.


---end of chapter---

No comments: