06 August 2010

The Relativity Of Emotion

Chapter 66

Albert Einstein mengusulkan konsep relativiti. Tp ape yg die fokeskan tuh sume sains. Bukan seni menjahit, bukan seni memasak dan of course bukan based on emotion. Kat tajuk dh gtau pasal emotion. Emo lg? Ya. Skali lg cerita berkisar mengenai emosi. Sequel terbaru drp episod yg lepas. Mungkin lepas nih aku create post pasal emotion lg kot. Baru kalah citer Twilight yg ngarut tuh. Mane la tau ade director yg amek citer kat blog aku buat muvi. Bangga mak bapak aku.

Skali lg, citer nih pasal budak kelas. Sape lg buat hal? Xde sape. Ieda membalas komen aku. "Bukan ko sowg yg aku call arini". Yes! Maksudnya im one of them yg xreti nk membantu kawan. Thats why ade perkataan "bukan ko sowg". Sudah sentap disentap lg. Terbaik!

Xde la sentap sgt. Mende bkn big problem pon. Xmati nye aku kalo sentap ngan ko. Cume salah paham. Die xtujukan kat aku, tp aku rase aku yg diserang. Bese ar adat berkawan. Sedangkan lidah tergigit, inikan suami isteri. Salah tuh. Sedangkan kelas Fizik Atom malas nk singgah, inikan Fizik Moden. No absolution needed. You're forgiven. Tranquil sister!


---end of chapter---

No comments: