18 August 2010

The Unusual Experience

Chapter 77

Chapter nih ala2 jackpot. Mesti ade mesin memane muntahkan duit melimpah2. Nape la laptop aku xbuilt-up skali ngan slot machine? Mesti aku dh xyh ngade2 nk g kelas. Xyh nk pikir lab report segala bagai. Best kot idop cemtuh. Tp nk wat camner, bapak aku dh pencen, mak aku suri rumah. Terpaksa la g kelas nak blaja tok sara idop cucu mereka.

18th of August. Harinih dh 10 hari aku demam. Makin lame, makin sakit. Mase mule2 tuh, xde ar pape sgt. Cume menggigil mcm org amek dadah. Pastu dtg la selsema lak. Menyeksakan kot. Mase tuh lom pose lg, so ley endure ngan situation tuh. Pastu masok bulan pose lak. Sahow makan panadol ngan antibiotik. Terbaik! Tp xpe, kalo demam tuh ley reda, elok ah, xde nk kutuk2 doktor.

As day goes by, ade je mende baru. I mean, sakit2 baru. Migrain. Sangat ske migrain. Kalo migrain boley main hujan, boley hentak2 pale, boley headbanging dgr lagu a7x. Mmg seronok! Pastu mule la otak xley gune. 1 x 1 pon mungkin memerlukan teknologi kalkeleter.

Lepas migrain, diarrhoea lak. Sangat lancau time sakit perut, time tuh kuiz lak. Creepy! Nasib bek mende2 tuh xtersembur kat suar jeans aku. Dpt la half drp full mark. Bebaru nih, bijik kat muke membesar. Ye ar, mende rate of reaction makin naik kot kalo suhu naik. Seram tol tgk mende tuh. Dem.

Harinih g bukak pose kat Singgalang ngan coursemate. Walopon aku demam, aku berjaya meredah hujan ngan Mat. Makan pastu balik, thx to Muz sbb amek kitorg yg tersadai kat bustop kajang tuh. Sampai bilik je, terus picit mende kat muke aku nih. Nanah kuar byk gile, lg byk drp dose ubat batuk yg dibenarkan minum. Picit2 sambil tahan kesakitan, tinggallah darah.


Menangis air mata darah. Seram!

Mende dh dekat 4 5 jam, tp darah xberenti2 mengalir lg. Koyak sgt besar kot. Dimanakah platelet2? Cpt bekukan darah aku. Aku dh penat kot tunggu darah berenti, aku nk tdo! Papepon, esok aku xmau ke kelas. XMAU!

Sahow #8: Actihist Expectorant 15mL bersama2 beberapa teguk air.


---end of chapter---

2 comments:

Faiz Tapit said...

waaa... boley msuk karingeri tu doe
haha

themissingikmal said...

hahaha...nih xseseram kari ngeri tuh...hahahaha...tuh lg ar seram dow...rase nk je makan sesuap...hahahaha