04 March 2010

Understanding The Director

minggu nih dh 2x aku xtido malam. in other word, arini aku tgk 2 matahari yg sama terbit reveals the dawn sedangkan sume org nampak matahari sekali sehari. 3march aku mempunyai 36 jam yg sangat panjang dan memenatkan. punca xtdo:nak exam. tp 2 2 exam mcm lahanat. blaja pon still xmasuk dalam paleotak. mungkin guna gam 20 sen kot. xmelekat kuat. gentel ckit je dh tercabut. mengharapkan gam gajah tapi xmampu. sume mende xboley nak ingat. apakan daya internal memori aku 2kb je. aku rasa mcm ada wall kat otak aku. wall yg menyebabkan sume ilmu2 ngan idea2 xdapat penetrate dr tengkorak terus ke kertas jawapan. last2 moral down.

ditakdirkan untuk menamatkan perjalanan hidup 3march aku selama 36 jam dan xnk sambung 1 or 2 jam lg sebab 4march hanya tinggal 12 jam sebelum melabuhkan tirai. aku pon tdo. bgn je dh kol 5pm. aku hanya boleh menjalani kehidupan 4march selama 7 jam je. dulik lak aku. moral masih down wat aku nk tgk muvie yg dh byk tertunggak. download lebey tp x tgk2 lg. pekena 3 muvie skali gus.

Percy Jackson and the Lightning Thief
mengisahkan seorang budak sekolah bernama Percy Jackson yg merupakan separuh manusia separuh tuhan. demigod. anak kepada Poseidon, lord of the sea. Zeus, ketua tuhan agaknya kehilangan Lightning Bolt dan menuduh Percy mencuri. Lightning Bolt adalah senjata terhebat Zeus. sape2 yg dpt mende tuh kira power gler ah. Zeus bagi masa 10 hari soh Percy bg balik Lightning Bolt tuh tp sebenarnya mamat tuh xcurik pon. kalo Zeus xdpt balik mende tuh, die nak declare perang. dalam citer nih Percy ngan member die lawan Medusa ngan Hydra. wah 2 2 karakter game Defence of the Ancient aka dota. power Medusa-sape tenung mate Medusa, kene sumpah jadi batu same dlm dota, power ultimate bernama stone gaze. citer nih sumpah best. mmg mcm Harry Potter. dah kate direktor die direktor citer Harry Potter. best! empat bintang!

Inglorious Basterds
citer pasal perang Nazi dulu. perang jerman france ngan us. sorang pompuan ngan adik beradik die nyorok bawah rumah mase bapak die kene soal askar mane tah. pastu askar tuh tembak lantai. massacre. tapi pompuan tuh dapat lari. citer nih terlampau banyak sgt citer spi dh xtau fokes citer nih ape. tp aku nk citer pasal pompuan tuh je. sambung. pompuan orang france tuh name die Emmanuelle Mimieux yg dipanggil Mademoiselle pemilik panggung wayang. ade sorang mamat askar jerman name die Fredrick Zoller. mamat tuh nk wat tayangan perdana Nazi kat wayang pompuan tuh. tp Nazi la bunuh adik beradik pompuan tuh. pompuan tuh nak balas dendam nak bunuh sume pangkat2 tertinggi Nazi. citer sangat slowtp duration die lame gler,2 jam 30 minit. tapi aku xskip pon. bosan2 pon aku usha gak. ske part bunuh2 ngan ending. xberapa best! dua perpuluhan satu tujuh bintang!

The Informant
citer pasal sorang mamat mahir ngan biochem keje keje kat syarikat makanan. rasenye makanan tuh jagung. mende berasaskan jagung kot. hasil jualan prodak tetibe jatuh pastu dianggarkan rugi 7juta sebulan agaknye. pastu citer meleret2 pasal syarikat kat jepun la. tetibe ade fbi la. lame2 aku malas nak tengok. terus tutop. sumpah bosan! kosong perpuluhan kosong kosong dua bintang!

citer yg aku tgk drp best>xberape best>xbest langsung. mood terus berubah. nak taip blog nih pon malas. peh. tetibe ngantuk balik. tamatlah 4march aku. xbermakna langsung.


---ikmal ahmad has signed out---

No comments: