07 March 2010

The Exaggerated Mood

ahad, buat pertama kalinya aku rase nak balik UKM pagi2. biasanye aku gerak umah kol 8:30 malam. tapi demi menyiapkan titas nyer assignment, aku sanggup gerak kol 9:30am. aktiviti membakar lemak turun bukit dari umah aku ke bustop approximate 13minit02saat. jumlah kalori terbakar 49.82 joule*men nk bantai je...padahal xtau papepon*. mase dlm bus rapid, personal assistance aku aka rumate sms ckp xde letrik. dem! tp sbenarnye dh tau prophecy pasal xde letrik tuh 2 3 hari sebelumnye.

sampai je kat bilik, rase panas mcm kene simbah ngan air mendidih. pastu dah le bilik ni kalis bunyi.*siyes! kalo ujan kompom xperasan* bunyi dengung sekuat 10000 Hz frequency buat aku nk je pecahkan cermin dlm toilet. tp pikir balik kang mamat2 bilik sbelah nih nk memachokan diri susah lak. aku pon biar je la cermin tuh pastu g relax2 kat atas katil. usha2 kipas sambil menyemai benih2 harapan mengharap kipas tuh akan berpusing sepertimana fungsi tujuan kipas itu dicipta.

makin usha makin kerek lak kipas tuh ngan aku. dem! terima je la yg kipas tuh xske aku. rase bosan pon dtg. hiburan yg ade cume lagu2 mp3 ngan aroma spray ambipur freshmatic perase lavender yg dirembes setiap 18 minit. atleast terhibur gak la. aku pon g tdo sambil mencarut2 kepanasan.(camner tuh tdo sambil mencarut?). sumpah tahap kepanasan die kepanasan yg xtercapai akalmu. pusing badan drp mengiring-meniarap-terlentang-meniarap-terlentang-mengiring-meniarap-terlentang-terlentang-meniarap-terlentang-mengiring-endless*dh mcm menari ballroom dance lak* wat aku berpeluh.

kol 4:15 baru la kipas tuh berpusing menandakan letrik dah ade. nikmat dunia terbesar tok arini. bersyukur gler2. dengan buasnya mencapai laptop nak on9. dh on je tp xterconnect ngan wifi. celake gler. connect disconnect connect disconnect. still xdpt on9 gak. rase bengang spi nk hempaskan laptop nih. nasib bek aku waras lg. byk note2 dlm laptop. restart beberapa kali last2 shutdown terus. frust. nk je melalak dalam bilik. 15.44 saat kemudian, on balik laptop. baru dapat on9. pehh. nikmat dunia ke 2 dirasai. tau2 je dh sejam aku try connect nk on9. lame gler kot.

mood dh kembali normal. malam ni ley la mengarang titas. pehh. mesti stress balik mlm ni. demi A, aku rela.


---ikmal ahmad has signed out---

No comments: