07 July 2010

I Dont Deserve It

Chapter 42

mathematically, tinggal 4 hari je aku dok umah. Maksodnya dah 72 hari aku cuti. Camner aku kire? Setelah statistik bancian kat 1 malaysia setel, angka td didarab 15.74y dan ditolak dengan 0.001 dan dikamirkan respect to z. Jawapan akhir 72. Kalo xcaye, cube gune kalkeleter. Kalo kalkeleter xdpt display 72, im proudly to call you jahil. Xpenah skolah.

4 hari left. I've done plenty of job. From cooking to sleeping. From reading novel to defecating. From playing dota to gardening. Wait, can u imagine berkebun kat tingkat 3 rumah flat? It's hard to believe but my mom manage to do it. All of those works have no connection to technology. So, ym ngan fb dh kurang. Nak blogging xyh citer ar. Redha je la.

Dh 2 paragraph, tp citer xstart2 lg. Recently, my brother aka shahril praktikel kat kl. So die xde la dok kat shah alam. And now he decided nak pasang internet kat umah. Fuck gler! Nape baru nak psg time aku nk berambus balik ukm? Darn! 2 bulan aku merana kat rumah. 2 bulan aku terseksa dlm neraka. Skrg neraka nih baru nak jadi syurga. Aku xde rezeki, nk wat camner.

Abis tuh, camner on9 skrg? Aku skrg kat umah menulis entri nih kat atas kerusi menggunakan henpon sony ericsson p1i sambil menunggu uruguay lwn netherland. Thanks along for lend me ur henpon. Finally the game have started. Nak tgk skrg. Hope uruguay menang sbb die main tpu lwn ghana. Hope belanda menang jugak. Aku xkesah sape menang sbb xde kaitan ngan aku langsung. Out!

No comments: