11 March 2011

Introducing Arin Ilejay

Chapter 146

"Jantan" bak kate cikgu BM skola sambil menggedik2 stim, Che Ya yg sgt dem! Tetibe aku rasa intro aku mencacatkan seluruh entri ni sebab aku mention name cikgu bm aku tuh. Dem lg. Fuck!

Intro baru. Arin Illejay. Kenal x? Kenapa aku citer pasal mamat nih? Ape kena mengena die ngan hidup aku? Sape kau? Kenapa kau baca entri ni?

Mamat nih pernah dok sama tinggi berdiri sama rendah ngan Confide. Confide? Pulak dah! Confide adalah band metal kat US. Mamat nih pernah menganggotai grup tuh. Siyes aku mmg xpernah dgr nama band tuh. Nnt nak try dgr la. Masih xnampak kenapa aku tulis pasal mamat nih kan?

Beliau adalah pemain drum. Kerja beliau adalah mengetuk tong drum. Cara kerja beliau adalah menggunakan drum stick untuk mengetuk drum. Teknik kerja beliau adalah mengetuk drum menggunakan drum stick sambil mengikut rentak muzik. Macam nak panjangkan ayat lagi je.

Tahun lepas 1 band terhebat dunia kehilangan seorang drummer terhebat kat dunia. Band ape lagi, Avenged Sevenfold la kan? The Rev mati sebab overdose drug ngan alcohol. So kalau nak bunuh diri, disarankan amek "Oxycodone, Oxymorphone, Diazepam/Nordiazepam and ethanol". Boleh google 1 1 drug tuh pastu beli kat farmasi berdekatan pastu ckp kat pharmacist, nak bunuh diri. Konfirm dapat.

The Rev mati, Mike Portnoy drp Dream Theater pulak ganti kejap. Habis bulan 12 2010, habis la contract Mike Portnoy ngan a7x, masuk pulak Arin Illejay. Mamat nih pon temporary drummer. Yang penting, a7x still wujud. Oh yeah! WELCOME TO THE FAMILY!

Sebelah M. Shadows

1- Sounding the seventh trumpet
2- Waking the fallen
3- City of evil
4- Avenged sevenfold
5- Diamonds in the rough
6- Nightmare
7- ?

Bile la album lain nak keluar? Im waiting!


---end of chapter---

No comments: