13 March 2011

Disgustingly Horrible Engineered Human

Chapter 147

Aku tengah bizi2 usha video pastu nak tulis blog pasal Fukushima nyer power plant meletop, pasal tsunami jepun yg dah sampai kat US, ade pulak org yg pakse aku tulis pasal diri die. Sedih la. Sedih. Sedih memikirkan carutan2 yg layak dipersembahkan kat budak tuh. Nanti aku tulis pasal natural disaster tuh. Aku nak menyumpah nih.

Kau! Ye kau yang tengah baca nih. Harap kau orang yg menyedihkan tuh la. Let me tell ya my perspective towards ya. Buat berat kepala aku je pikir pasal ko. Ko la pemberat masalah kat bumi. Kalau ko xkenal aku pon xpe. Sebab ko sgt xpenting mcm member2 aku yg lain.

Kau budak skolah agama kan? Kot la. Ko la contoh sempurna yg membuktikan XSUME BUDAK SKOLAH AGAMA ADALAH AHLI SYURGA. Sbb ape? Sbb ko ADALAH AHLI NERAKA. Xpernah 1 perkara pon aku nmpk ko mempamirkan ciri2 seorang penginap syurga. Aku cuba tgk kebaikan dlm diri ko. Hampeh! Bak kate member aku, "non ado!".

Mesti sblm nih ko xtau aku talam bermuka2 kan? Now u know! Bgs la, aku dah bosan bermuka2 ngan ko sbb xde pekdah. Aku jadi tpt ko gelak2 sbb keadaan ko menyedihkan. Ko kan super banyak kawan. Kalo aku xkawan ngan ko, lg byk la kawan ko. Aku siyes rasa ko la org yg xreti hendel situasi yg mencemaskan. Kalo ko hendel nuklear reaktor, mesti meletop reaktor tuh. Mase ko gaduh ngan Paul pasal politik, aku berkata "wtf?!". Mase ko gaduh ngan Yanti pasal "babi" dan "kehebatan ko", skali lg aku berkata "wtf?!".

Org masuk kelas ko hentak meja. What the hell was that? Aku sarankan ko masuk kelas pengurusan emosi. Kalau kritikal sgt, g la jumpe kaunselor. Susah weh. Menyusahkan hidup org.

Skrg ko buat problem ngan aku lak. Sebenarnye aku dah lame tunggu saat2 nih. Sbb aku xsanggup nak pakai topeng ape lg nak ngadap ko. Bosan! Aku xsentap pon ko ckp aku pape. Aku pernah gtau dlu, aku dah xkesah org nak panggil aku pape sbb xkasi kesan pape kat aku. Masalahnye, ko tuh yg xleh terima karma. What u give is what u get. Tp pada ko, what u give is what u give. Amende tah?

Sebenarnye aku nak kutuk ko kaw2 tp rasa mcm membazir tenaga je nak buat ayat2 sempurna yg bercirikan kutukan dan hinaan drp aku. Xpayah! Disebabkan aku xsempat nak kasi kate2 akhir kat facebook sbb ko block aku for the 2nd time, biar aku gtau kat sini. IM SO EXCITED TO REMOVE U AND ALL I WANNA SAY IS SEE U IN HELL!

Nih pandangan aku terhadap ko. Ko xtau pandangan org lain. Ntah2 lg teruk kalo ko tau ape org lain pikir pasal ko. Nih pon aku xciter sepenuhnya. Penat jari nak menaip pasal org cam ko. Btw, thanks kat ko sbb ko membuktikan bahawa manusia nih mcm2 perangai. And ko ada perangai yg terteruk berbanding perangai2 teruk yg lain. Thanks. Unik gile manusia.

Nasihat aku tok ko, JANGAN IGT SUME ORG SEKEPALA NGAN KO. KALO KO BOLEH GET ALONG NGAN ORG TUH, KO KENA TERIME APE PENDAPAT ORG TUH PASAL KO DAN KO XSEMUANYA BETUL.

Sebab ko xremove gambar yg ko print screen pasal aku, biar aku dedahkan identiti ko kat sini lak. AIMI FIRDHAUS SHAFIE. Andalah contoh manusia terbaik. Rajin2 la hantar budak ISIUKM baca yaasin kat bilik aku. Rase mcm aku xde pedoman je nih.

Cukop la kot. Dah byk aku buang masa tulis pasal ko. Bek aku studi letupan kat Fukushima. Lg byk pekdahnye. Igt ye, see u in hell.


---end of chapter---

6 comments:

arifpaan said...

baru aku tau knape ada gempa bumi. plet kerak bumi kt blog ni sgt panas. haha

Anonymous said...

ini sakit weyh. siyes sentap. kesian gak kat die smenanye. aiyo..pening kpale aku.

themissingikmal said...

haha agak ar...kire aku kena minx maaf kat penduduk jepun la nih?

themissingikmal said...

aku kesian gak tp kalo lame2 dah kesian, rase xkesian lak lepas tuh...

Anonymous said...

hahahaha..biarlah die. aku harap die bertahanlah setahun idop kat sini.

themissingikmal said...

aku pon doakan camtuh...jgn jadi org gile suda...lg menyusahkan kalo camtuh