08 October 2010

Wild Imagination

Chapter 102

This past 2 days, aku tgk movie je keje. Bile tah aku nk buat movie "Goyah Di Menara Gading". Kak Pah xkasi bajet nk kasi aku produce citer aku nih. Oh damn! Kalo kuar, mesti pecah panggung. Gerenti punye. Bkn maksud aku org bergelimpangan kat GSC tgk movie aku tp dorg berpusu2 beli minyak tanah kat kedai runcit nk bakar Mid Valley.

Citer yg aku tgk baru2 nih, Tekken. Ala Tekken dlm game tuh. Tp dorg buat movie. Jup, asal dorg xbuat Mario The Movie? Solitaire ke? Mesti best tgk watak utama main kad tuh, pastu kalah, pastu bini die kene rogol. Xke menarik jalan penceritaan tuh? Masuk balik dlm citer Tekken. Watak utama citer gadoh2 bukak baju. Mesti ar kene kacak kan? Pastu heroin pon mesti bodi mantap kan? Xde ar 40 40 40 dugong's shape. Mesti kene bunuh direktor tuh sbb sala amek pelakon. Panjang lak paragraph nih.

Siyes pompuan heroin tuh lawa gile.

Paragraph baru, isi sama. Tgk dorg gadoh2 dlm tournament tuh mcm seronok lak. Ape yg aku regret nyer? Ake mcm menyesal xjoin marshal art. Tumbuk2 org pastu terajang org, patahkan leher, kerat jari, potong kaki guna chain saw. Seronok en? Baru org pandang tinggi. Siyes mase aku tgk citer tuh, aku imagine aku karekter utama tuh. Mesti style en? Pastu perut xde ar mcm saiz skrg nih. Mamat dlm citer tuh makan sparuh Zinger beger pon da full. Aku nih, sekow anak lembu pon belom tentu kenyang. Kalo aku join marshal art, mesti aku jaga perut aku, mesti aku boley flying kick kepala sendiri.

Nape aku xjoin mase aku dak skolah rendah? Dem! Bile tah aku nk kurus? Bile tah aku nk kaya? Kalo aku da kaya, aku buat rawatan muka, pastu aku buat gym kat rumah. Pastu pki baju yg style2 gler mengalahkan penyanyi The Lonely Island. Pehh, mesti jadi jambu air. Org sume 6 packs aku 8 packs. For sure jadi model Library UKM kali ke-2 la. Aku akan dapatkan sume tuh mase aku dh berjaya jual bom nuklear aku nnt.

Style en dressing camtuh? Btw,
lagu Jizz In My Pants sumpah BEST GILER!


---end of chapter---

2 comments:

Nur 5ruz Husna Nordin said...

wahhahaha.........gua doakan ko babe

themissingikmal said...

hahaha thx...xsabar nk ade perut yg flat...wakakaka