02 October 2010

Total Nightmare

Chapter 100

Wow! This is my 100th episode. Kalah citer Heroes, Flashforward, Are You Smarter Than A 5th Grader, Harry Potter, Maria Mariana. Yes, sume kalah. Sume direktor citer nih boley g mampos! Blog dilahirkan pada 14 February dan berjaya mencecah 100 bab pada arini, yakni 02 October 2010. 7 bulan lebih masa produksinya. Good job ikmal. Nanti boley la buat novel pastu kalahkan J. K. Rowling.

Nih episod pasal mimpi. Jap td aku mimpi mende2 yg xberjaya mengeluarkan muntah2 dewasa. Bkn mimpi berada di awangan. Bkn mimpi jadi kaya. Bukan juga mimpi pasal aku menang Nobel Prize. Hanya mimpi yg menakutkan. Aku disergah oleh seekor arnab. Sounds xcreepy right? Sape je pernah disergah oleh seekor arnab? Anab sendiri pon xpernah mimpi disergah arnab len, kalo ade, mesti arnab tuh tulis kat blog die gak.

Tuh sume tipu belaka. Aku mimpi mende lain. Teeth episod 2. Episod 1 pasal gigi aku pecah mase makan pedal. Let me tell the story right now. Sblm aku tdo, aku makan jemput2 pisang. Simply called cengkodok pisang. Mak aku masak xtaruk gula. So the taste like u drink milk with water. Contoh lain, ko makan jemput2 pisang tp xde gula. Mcm same je contoh ngan citer asal. Lepas makan, aku tdo.

Aku mimpi aku makan cengkodok lg. Then, gigi aku pecah. Gigi depan kat sblh taring belah kiri. Pecah kat bhgn base gigi kire dh nmpk mcm gua. Aku terus pikir camner nk tampal gigi tuh, boleh ke x. Aku dh cuak sbb mungkin gigi tuh kene cabut. Tah camner tah aku tersedar drp mimpi tersebut. Fuhh aku lega.

And still aku makan cengkodok lepas aku bgn drp mainan mimpi td. Makan2 pastu, shit, patah lg. Tp patah kat gigi geraham belah kiri lak. Patah sikit je. Memikirkan yg patah tuh xkasi efek dlm idop aku, makan lg cengkodok tuh. Tetibe, patah lg. Tpt yg same mcm dlm mimpi sebentar td. Fuck! Patah jugak gigi tuh. Gler ar, rupenye mimpi td aku dibawa ke masa hadapan. Cuak 4 the 2nd time. Aku pon pikir mende yg same, nk tampal boley ke x. Then finally, aku tersedar skali lg.

Nih betul2 aku terjaga. And what happen next, aku makan cengkodok gak. Syukur gler gigi xpatah mkn cengkodok nih mcm dlm mimpi aku dlm mimpi aku. Ye ar, dh dlm mimpi pon aku bermimpi gak. Gile hebat. I love my teeth. Harap2 gigi aku xpatah spi aku mati.


---end of 100th episode---

No comments: