27 October 2010

Im Going To Kill You

Chapter 116

Citer akademik lg. Ade sorang makhluk yg suke disumpah oleh aku. Bkn aku je, rate2 budak kat sini yg dtg jauh2 demi mendapatkan segulung ijazah yg berkemungkinan digulung oleh kak Pah. Org tuh mmg xmakan sumpah, org sumpah die pon, xde kesan kat dlm diri die. Sape tah die tuh? Org yg susun jadual.

Aku rase die mesti xtau tujuan utama budak2 masuk U untuk ape. Ulang balik, kitorg nk sijil. Camner nk dpt sijil, kene blaja la. Lg2 mcm aku yg mmg kene blaja last2 minit. Sbg cabaran dorg nk kasi kat kitorg, studi week dimansuhkan. Dh mcm politik nyer style je entri nih. Aku nyer studi week xmansuh, tp dipostpone pd minggu #2 exam. Aku diberi cuti 9 hari. Baik btol org tuh. TAK! Jgn terpedaya ngan cuti 9 hari tuh. Aku diberi cuti 9 hari UNTUK REVISE 1 SUBJEK. Giler! Yg 5 paper berderet2 tuh, xde gap pon. Apakah rasionalnya?

Skrg 345am, aku ngah menahan ngantuk sbb exam Kimia Am 2 kol 830. Kalo aku tdo, aku dikurniakan E tok subjek nih. Kire sia2 la aku amek subjek nih suka2. Mende subjek feveret kot. Kalo dpt E, mmg aku telan paku.

Nk citer pasal azab lak. Aku abes exam Radiokimia kol 530 td, so ikut planning, aku nk tdo kol 8pm and bgn midnite pstu blaja spi nk g exam la. Tp aku xdpt tdo. 1 jam aku pejam mata, guling2 atas katil, meditate sambil baring. Haram! Sume xjd. Last2 aku decide aku blaja terus spi pg. Time duduk je kat katil, mata mmg xley bukak tp otak fresh. Maksud aku, aku pikir mcm2 mende, xpenat ke otak aku nih? Tp nk buat camner en? Terpakse la sabar menahan ngantuk.

Lg shit, esok ade Fizik Moden lak. Camner tah aku nk blaja? Cepat la abes sem nih. Aku nk g keje. Tuh je kot yg boley diciterkan. Nak sambung bace electrochemistry lak. Bab last yg xdisentuh nih. Harap2 dpt B. Tuh pon kire okay la.


---end of chapter---

4 comments:

Nur 5ruz Husna Nordin said...

di kala magrb ni...ohok!!! gua tebace ayt2 lu ni...ahaaa..seyez betol la......1st time ase tension gilarrr tme exam gni...betol2...bile xda gap ase mcm nk tebarai pale otak nih......xtw ar result cmane t...sume paper yg bederet 2 pembunuh2 tegar........hanya mampu berdoa setelkah berusaha.............chayaokkkkkkk ikmal!!!!!!

themissingikmal said...

sumenye telah terlambat...jika aku mampu patah balik masa, aku xnk blaja mende2 yg aku xley jawab...hahaha

Nur 5ruz Husna Nordin said...

BETOL2......PASNI USHA PASSYER JEW WEH.............

themissingikmal said...

agak ar...abe adalah si penyambung nyawa..haha