23 September 2010

Good Friday

Chapter 93

Friday the 13th adalah 1 citer hantu dimana Jason, seekor makhluk yg dihidupkan oleh mak die tok bunuh org. Motif aku nk citer pasal citer nih? Friday the 24th. Nih cerita asal. Esok Jumaat 24 September 2010 adalah tarikh keramat dimana pada tarikh tersebut, seekor makhluk ciptaan Yang Maha Esa menembusi 2 dunia. Meninggalkan alam roh dan bertemu jasad. Welcome to Earth.

Seperti Suraya Ahmad yg sangat berharap, tahun ni xwujud 24 September. Kami berusaha deny ape yg ahli Matematik dulu yg menyatakan lepas #23 adalah #24. Tetapi malangnya, kalo check kalender kat laptop, henpon or kat jam tangan, ade je 24 September selepas harini berakhir. Mitos kami busted!

What will happen in 24th of September? I'll turn 20. No more 19. No more card game like Pokemon card. No more playing bayblade. No more Chicky Meal. And no more breastfeeding. I miss those days. I miss the time when i was a kid. I can do whatever i want even mandi dalam longkang siap tangkap ikan dlm longkang tuh. Main basikal sampai langgar kete org. Main layang2. Main roundes. Main bola. Main congkak dan juga batu seremban. Skrg boley? Nope! Kalo men sume2 nih, nnt ade je ar yg ckp pemikiran aku terbantut.

Sayza ajak g open house kat umah die mase birthday aku. Nak ikut, tp ade ke org nk bawak aku? Tp kalo ade org nk bawak pon, aku nk g ke? Mak aku dh tanye aku balik esok ke x. Bek aku balik umah je. Mak aku ckp nk masak kari. Boley ar dikire sbg celebration birthday aku.

Aku xnk 24 September! Please

4 comments:

Anonymous said...

bayblade...lame xdgr binatang nie...

themissingikmal said...

xde gemar sgt bayblade tp aku men je...wakakaka...btw, sapekah anda...lg seronok kalo ko mention name ko...

tabah said...

ak kot....tabah...hahaha....tadi terletak anonymous..

themissingikmal said...

ohh engkau...xseronok ah tgk name ko...wakakaka