17 September 2010

Consume The Consumer

Chapter 91

Citer nih bkn pasal sambungan chapter 90. Nak taip tp xtertaip2 lg. Nih citer sedey. Citer Melayu yg buat aku xde mood selama 1 minggu yg akan datang.

17 September jam 7 lebey. Aku lapar. Seperti org lain kalo da lapar, mesti mencari makanan. Mule2 nyer aku nk masak makanan feveret aku yakni sambal telur tp mak aku nak masak ikan ape tah yg kecik2. Aku makan 6 helai ikan. Tetibe aku ternampak pedal seketul maka aku merampas pedal tersebut sbb dh lame xmakan pedal.

Kunyah2 pedal ngan rasa bangga sampai gigitan terakhir, tetibe bunyi letupan kedengaran kat dlm mulut. Baru aku tau yg gigi aku pecah. Mende gigi tuh berlubang. Aku nk tampal tp mase tuh bulan pose lak. Konon2 dpt ar tampal lepas raye tp tetibe pecah lak gigi tuh. Ape tah name gigi yg function die kunyah2 makanan tuh. Geraham kah?

Slagi aku berlidah, aku rase xsedap lidah. Mesti lidah terlangggar2 gigi tuh. Lambatnye 22 September. Aku nk jumpe doktor gigi ngan Kellie Miandal. Nak tampal. 5 hari kot aku terpakse mengadap gigi pecah. Dem! Nyesal aku xmasak sambal telur. Skrg sape nk dipersalahkan? Pedal? I hate you pedal but you're delicious.


---end of chapter---

1 comment:

Anonymous said...

haha..tabahkan hati ye..