09 September 2010

The Dickheads And The Assholes Are Out Of Control

Chapter 87

Dh lame nk update pasal citer nih tp program buat kuweh raya ngan men dota ngan Kannen menyebabkan aku xde mase nk tulis pasal korg. Nih dh abes pose, boley ar aku menaip sebelum aku g kemas rumah lg. Memoriku masih kuat! Terimalah.













*Aku malas nk tarik gambar sume nih kat bawah, so xde suprise kat post nih*

4th September. Setelah sekian lame bercadang, akhirnya dpt gak jumpe the dickheads and the assholes. Tp si mataap panggil the L.A.H.A.R.i.a.n.s. Sape dickheads and sape assholes? Ntah la. Tetibe aku tergelar mereka mende2 nih. Seronok kot. Sounds like gay but dorg gay2 terlatih especially rudy valo. Ko amek kelas berlakon kat mane huh? Gemar ko blakon jadi gay en? Kang ko dah kawen, camner ar bini ko? Btw, Hafiz Mahmudin dah kawen and her wife tgh pregnant.

Kuar rumah kol 2 lebey meredah sinaran sang suria sambil menjelajah bukit untuk mencari sebuah bastop. Bastop Leisure Mall. Nasib bek cuaca xmcm neraka, so nek bus ngan senang hati tp hati menjadi panas mase spi Maluri sbb jam. Motif sume org kuar time aku kuar? Sblm sampai kat Bukit Bintang, jam lg. Nih sbb traffic light cam pukimak. Kelip2 kaler kuning, so sume kete huru hara. Nasib bek aku xnek bus rapid, aku nek bus ape tah, bus tuh men redah je sampai jalan simpang 4 tuh tersekat. Bagus! Kalo rapid, mesti spi bukak pose aku tersekat kat jalan tuh.

3 lebey sampai kat BB. Jenjalan sengsorang carik Rudi ngan Khai. Mende aku bkn salu merayau kat area sane, so aku xtau kedai2 tuh. PDI mane? Aku call Mataap sbb die salu catwalk kat situ. Tp hampe kot sbb die pon bodoh tempat tuh. Sungei Wang je kot. Stupid Mataap! Nasib bek ade teknologi direktori yg dorg letak kat 2nd floor. Ketemu jua aku ngan 2budak lahanat tuh.

Folo la bontot 2 ekow tuh ke sana ke mari mencari baju suar beg kasut raya. Nasib bek xcari pelacur raya ke, dildo raya ke. Mende xde jual kot mase kitorg jenjalan. Kalo ade, sumpah dorg beli nyer. Jenjalan sambil menjalangkan diri, jumpe ar sume crew2 the dickheads and the assholes. Jalan lg. Mcm dh xde ektiviti lain selain jenjalan.

Kitorg warga La Salle sgt berpegang kata2 kat badge skolah, "kami memimpin yg lain mengikut". Tp kami tuh sorg je, mataap. Sbb ape? Kalo kuar ngan ahli neraka tuh, mesti folo bontot die g memane. Tp die xpenah bawak g mesjid ke, g bayar zakat ke, g umah anak2 yatim ke. Nih asyik bawak kitorg ke lembah maksiat. Bile ko nk berubah huh mataap?

Kami masey berjalan2 sampai kol brp tah, 4pm i guess, kami booking meja kat nandos. Siyes aku xpena mkn nandos so aku xreti nk order. Maklum la aku kan anak yg baik, makan ape yg mak aku masak. Xmcm sesetengah org, makan kat luar je memanjang. Kecik hati mak korg. Especially ketak! Yes, KETAK! Betul kan? So mase nk order tuh aku menelaah katalog tuh mcm nk amek final exam. Last2 aku ikot ape yg dorg makan, quarter chicken + mediterranean rice + kentang yg bulat tuh. Bendalir yg dipesan, hot chocolate. Tp kerak mataap nih order mende yg org xorder. "bang, bagi saya 3 quarter chicken". Pesanan yg dilakukan dengan penuh konfiden. Sesuatu yg konfiden apabila diperkatakan, akan menyebabkan org lain percaya. Mcm aku ckp Apis dh kawen, dorg sepatutnye percaya tp x, akhirnya apis sendiri yg dh mengaku.

Paragraph nih khas untuk memalukan mataap. :)3 quarter chicken nyer citer. Kitorg gelak kot sbb die order camtuh. Aku paham ko kwashiokor, ko ade byk space dlm perut. Quarter mungkin xcukop kan? Ketak si budak foreigner tuh berpendapat 3 quarter chicken tuh adalah 3 1/4 chicken. Yg aku pikir 3/4 chicken. So skrg ade 2 mazhab. Tp mane2 pon, sume muat dlm perut mataap.

Abes bergelak2 mase booking meja, jenjalan lg. Nk men boling tp mahal lak, MYR7 per game. Siot! Dulu mase form 3, main boling ngan dak2 kelas MYR3.50 je per game sebab ade Latop. Mane Latop? Dh mati ke? Xjadik main boling, dorg nk melalak lak. Karok. Tp kensel gak atas sebab2 tertentu. Actually aku sendiri xtau nape dorg kensel nk melalak. Kalo ade lagu Avenged Sevenfold, aku mesti nyanyi nyer. Tp dh kensel, berjalan lg. Jln menuju Pavillion. Bkn pavillion kat UKM tpt men bola tuh.

Jln2 sikit pastu mataap nampak member die. So perjalanan tergendala dek kerana si lahar terjumpa member lahanatnye. Maka ayat menyakitkan hati tersembul kuar. "Dasar orang kelantan". Abes kitorg ditinggalkan tersadai kat tpt duduk. Dh beberapa minit perasaan kitorg diabaikan, jenjalan lg. Jln2 window soping pastu tersadai lg kat bench lain. Maka tertangkap la beberapa helai gambar spt tertera di atas.

Arcade, destinasi keluarga, dituju. Abes not hijau aku sekeping men game dlm tuh. 1, aku kalah men daytona lawan mataap sbb stering aku mcm kimak. xboley nk turn left dgn betul. Jalan straight pon, tetibe aku tercorner. 2, aku kalah ngan Rudi lawan game tolak2. 0-4. Kalah paling teruk kot. Pointer aku bawah 3 pon xseteruk nih. Fak yu Rudi! 3, aku menang rematch daytona lawan sume dickheads and assholes. Khai, Kannen, Ketak, Rudi, Mataap sume kecundang. Ketak, lesen P ko diragui!

Jln buat kali terakhir menuju ke nandos, gedung pilihanku. Sampai dan duduk sambil buat dosa. Lawak2 lucah je yg kuar. Mende lawak lucah kalo diperkatakan kat para ulamak, xke kene bantai pastu dpt ceramah free? Kat kelas pon xboley buat lawak lucah kot. Budak2 sume para ulama. So aku kene behave la kalo ngan dorg. So kalo ngan dak2 skola, xde mende lain nk dilawakkan.

Sbg penamat, berpanas menuju bastop berbaloi, jln2 sampai dh xdpt rase kaki berbaloi, men arcade sgt best, nandos nyer hot chocolate pergghhh. Etlis ade gambar2 yg boley dikenang mase hari tua nanti. Thanks to the L.A.H.A.R.i.a.n.s. Nnt kite ketemu rewang crew kat umah apis yg dh kawen.


---end of chapter---

6 comments:

ini p/a/n/d/a o.k!! said...

tanx,aku rasa sume entry ko slalu dituju kpd aku kan.. :P

themissingikmal said...

mostly ar...nih dh dikira diskriminasi individu...oh shoot!

ini p/a/n/d/a o.k!! said...

aku thu ko ala2 secret admirer aku..x pe,aku paham! :p

ini p/a/n/d/a o.k!! said...

aku thu ko ala2 secret admirer aku..x pe,aku paham! :p

ini p/a/n/d/a o.k!! said...

aku thu ko ala2 secret admirer aku..x pe,aku paham! :p

themissingikmal said...

fak yu! mende ko je yg byk citer...xmo ar citer pasal ko lg