12 September 2010

Cactus In The Desert

Chapter 89

Bulan 10 dh sampai. Aidilfitri. Dh 30 hari pose, beraya lah. Tp aku almost 20 tahun, i repeat, ALMOST 20 tahun BUKAN 20 tahun, nk raye umah org kutip duit raya ke? I dont think so sbb aku sgt pemalu kot. Kalo aku beraya gak, dimanakah kemaluanku?

Sambung bab 88, aku tdo kol brp tah tp yg aku tau tersangat lambat sbb mcm2 nk prepare tp umah xsiap pon. Maka terbangun la aku kol 11 lebey. Smyg raya xg. Kubur arwah abg aku pon xsinggah. Xde sape nk bawak kot sbb Shahril g jamming mlm raya. Maklum la die kan ade band. Bile nk jadik band yg terkenal pon aku xtau. Hope dorg boley jd setanding ngan Avenged Sevenfold. Oh lupe nk mention name band die. Sunblast. Siap ade acc fb lg.

1st thing aku buat lepas bgn tdo, online. Bukak fb men game sbb xde org yg on9 kot. Motif org len beraya on9 mcm aku? Men game spi tgh hari pastu ade tetamu nk dtg. Kannen. Rumah yg xsetel lg terpaksa disetelkan secepatnye. Campak2 barang dlm bilik, abes citer. Result, hall nmpk kemas tp bilik mcm neraka.

Tunggu beliau pastu mandi tp aku xpakai baju melayu sbb aku xske baju melayu. Nih ar 1st time aku beraya xpakai baju melayu. Sblm nih aku pakai baju melayu spi tgh hari paling lame pon spi kol 4 kot. Kemajuan di situ. Lepak ar kannen dr kol 3 lebey spi kol 7 lebey. Pulanglah beliau ke rumahnye. Aku terus on9 men game lg. Tuh la rutin raya aku. Xbuat pape.

Kalo nk dibandingkan ngan tahun2 sblm nih, 1st day raya aku g cyber cafe nk men dota ngan adik aku. Bersyukur sgt kot adik aku laki. Kalo pompuan, mesti xmen dota. G cybercafe tgh hari lepas balik dr kubur arwah Hisham spi mlm. Mmg dh lame aku xberaya sebenarnye. Tunggu je ar abg aku da kawen pastu bini die dh beranak, pastu baru la dpt rase beraya kot. So skrg nih and a few years time aku xberaya.


---end of chapter---

No comments: