27 March 2012

Week #4 /// Coupon After Coupon Pizza Hut Delivery

Part 1 pasal week nombor 4. 4 hari tak makan malam dekat kolej berat turun 2kg. Sehingga hari khamis 22 mac, berat 93kg. Masih azab ye! Habis dah part 1.

Part 2 pasal PHD. Lame dah berangan nak makan pizza ngan shila ngan suraya. Akhirnya hari ni terkota jugak janji melayu kitorang. 7.52pm shila call pizza dan dijangka sampai sebelum 8.22pm. Tapi sebenarnya sampai dekat pukul 9. Katanya ada 3 tempat nak kena hantar sekali. Apa-apa je lah, itu bukan masalah aku. 30 minit lambat, bak sini kupon. Maka dapatlah kupon pizza free tapi pizza personnel yang berukuran 2 liter padu diameternya. Boring!

Sebelum pizza sampai, dorang call tanya jalan nak g kolej aku. Motif? Takpe la. Kalau xkasi direksyen kang sesat pulak, langsung xdapat makan pizza yg suam2 ketiak. <--- penggunaan 'langsung' yg xpenah aku guna.

Azab xabes lagi. Lokasi yg diberi blok 9, tapi yg disinggah blok 8. Dem aku sendiri kena menapak g blok sebelah. 

Azab masih xabes lg. Pizza xdiletakkan dalam plastik. So aku kena la menatang pizza yang penuh, balik bilik amek beg. 

Ingat dah abes ke azab? Belum! Salsa wing tidak dihantar. Rm6.50 kot. Boleh aku makan untuk 1 hari. Call xangkat. Nak sms mcm la dia tu member aku. Shila yg sms bertanyakan di mana salsa wing. Xdibalas juga. Artis la katakan dalam 1 minit henpon xberenti2 berbunyi.

Disebabkan berat otot aku hampir 90 kg, maka banyaklah ruang untuk aku menghazam pizza tersebut. Tapi disebabkan aku dalam proses mengurangkan berat tulang, maka aku sekat perut aku. Itu realitinya. 1 jam lebih kunyah pizza bersoskan sumpahan dan kutukan, baliklah kami ke kamar masing2 bagai itik pulang malam. Tiba2, ... (sambung karangan ini. Karangan hendaklah tidak melebihi 800 patah perkataan)

Tiba2, org pizza call balik cakap salsa wing xdihantar. Sorry la brader yg hantar pizza sbb banyak spekulasi telah dibuat semasa kami dahagakan kepak ayam dan kepak tersebut tidak sampai. Menurut beliau, semasa penghantaran, tiada apa-apa makanan yang tertinggal di dalam box motor itu. Tambahnya lagi, kesalahan berlaku di dalam kedai PHD itu sendiri kerana pekerja yang menguruskan proses pembungkusan tidak menjalankan tugas dengan cemerlang. Oleh kerana takut kes ini dibawa ke mahkamah, maka mereka mengambil keputusan untuk memberi kupon sogokan lain bersama-sama 2 mangkuk sup lagi.  Kupon yg diberikan adalah berupa Rm10 untuk pizza regular. Semoga terhibur dengan rasuah itu. -Brader yg hantar pizza-

Salsa wing tu akan dibawa ke kelas pada esok hari sambil mengharapkan agar kepak tersebut masih segar dari ladang. Skrg ni ada 2 pizza 2 sup kat bilik aku. Nak hantar kat muhammad yg semakin naughty skrg ni tp dia xde kat bilik. Mana tah kau?? Adakah aku terpaksa makan kedua-dua bahan tersebut? Adakah perlakuan ini memberi kesan pada minggu #5? Stay tuned.

No comments: