28 March 2012

American Idol 11

Macam biasa mestilah kena ada favourite contestants. Nak pilih 1 laki 1 pompuan xmampu, terpaksalah pilih lebih. Kalau lelaki, either Deandre, Philip, atau Colton. Joshua memang power tapi suara sangat biasa dengar. Heejun si orang asia ni konfirm kalah sebab takde la sedap sangat. Kalo Colton menang, xde la tekejut sangat sebab muka jambu lepas tu rambut dia sangat awesome. Tolak ke tepi luarannya, judge suara. Dia nyanyi ada bunyi in between words. Tak kesah la kalo dia menang tapi aku nak pompuan menang season ni.

Pompuan lagi power drp laki. Yang ditarget menang, Jessica Sanchez. Aku suka gila suara dia sbb vibrato dia over sgt tapi aku sokong orang lain. Favourite aku Hollie Cavanagh, Elise Testone. Hollie sangat cute! Sumpah lawa gile tapi kecik je tapi suara dia besar. Elise pulak suara kasar gila.

I hope Hollie #1

Colton #2

Elise #3

Phillip #4

Tapi Jessica yang menang season ni. 

Tapi sekarang lagu Colton nyanyi, 'piano man' melekat kat kepala aku. Papepon <3 Hollie Cavanagh!

No comments: