06 March 2012

1.2 Its Happening

Semalam start workout kat bilik. Hari ni rasa macam tak dapat je nak buat tapi tengok la dulu macam mana. Rutin semalam adalah:

1. Bicycle crunches
2. 'Flat on floor' hand and feet crunches
3. 'Arm crossed over chest' crunches
4. Straight leg lifts
5. Twisted waist oblique crunches (kanan)
6. Twisted waist oblique crunches (kiri)
7. Butt raises
8. Shoulder to knee cross-overs (kanan)
9. Shoulder to knee cross-overs (kiri)
10. Leg raise cross over toe touches

Semalam memang nak tercabut urat leher pastu pening sampai hari ni. TAPI setiap kali aku nak bangun atau bergerak time aku baring, aku rasa ada something kat perut aku. Bukan six-pack tu dah keluar. Nope. Cuma aku ada rasa tension kat area tu. Macam berita baik je kan?

Siyes rasa nak workout lagi tapi kelas french pukul 2. Kalau nak buat pun pukul 5 nanti. Tapi malam ni ada meeting kelab pulak. Apa tah aku nak cakap?

Apa-apa pun, aku cuba jugak nak workout hari ni. 

No comments: