07 March 2012

Different Class, Different Mind

Diskriminasi lagi. Orang kelas atasan akan sentiasa memandang rendah orang kelas bawahan. Tapi orang bawahan boleh masuk kategori orang atasan dengan hanya berkahwin dengan mereka. Senang je.

Aku tak pernah janji apa-apa dengan kau. Aku tak pernah jumpa kau pon. Tiba-tiba kau nak marah aku. Kau apahal? Kau ingat disebabkan kau ada title, kau boleh marah aku sesuka hati? Kau tak tahu aku pelajar nuklear. Kalau aku berdendam dengan kau, lepas aku grad, aku boleh guna ilmu nuklear aku untuk merosakkan hidup kau sekeluarga.

Aku tak hairan dengan kekayaan kau yang tak seberapa tu. Kau mampu ke beli roket nak terbang kat angkasa lepas? Tak mampu kan? So tak ada la kau kaya sangat. Dari segi adab, adui miskin sangat kau weh. Papa kedana sungguh. Azab!

Disebabkan aku kaya dengan kesabaran, aku bersabar depan kau. Tapi kau dah rosakkan mood aku untuk belajar hari ni.

Pathetic!

No comments: