05 May 2011

To The Flawlessness

Chapter 165

Akhirnya ubat yg diidam2kan telah mula ditelan satu demi satu. Ubat yg sangat kecil saiznya seberat 20mg dan direka-bentuk-perindustriankan dengan menggunakan corak yg bujur ada unsur2 kaler pink buat aku rasa mende tu bukan mcm pill. Kenape org yg buat ubat ni kena buat reka bentuk perindustrian mcm tu skali? Tu hak dorg la, hak harta intelek dorg. Okay jgn byk tanya.

Bijik pertama aku telan, aku diarrhoea. Petanda baik tuh! Bijik kedua, aku rasa ada kulit yg terkoyak. Amek blade, broadsword ke claymore ke, try hiris kulit sendiri, mcm tu le lebih kurg. Mmg terbelah kulit aku skrg nih. Petanda baik jugak kot. Esok bijik ketiga, ape yg akan berlaku?

Mmg ada side effect makan ubat nih, cuma jgn la gugur rambut. Hell no! Aku lg rela xkena pape drp rambut gugur.

As long as muke aku akan jadi flawless, aku xkesah. Cepat la abes 30 bijik, aku xsabar nak tgk muke baru. Ryan Reynolds.


---end of chapter---

2 comments:

YaYa said...

wow..petande bek 2..chaiyok ikmal..hihihi

themissingikmal said...

petanda baik = mende buruk berlaku kat aku...aku harap tuh chemical reaction ubat tuh ngan badan aku...

kalo makin teruk, mmg terus masuk syurga la...mati teraniaya