25 May 2011

Another Chapter of Medication

Chapter 171

Ayuh kembali ke HUKM, ayuh! Ayuh kembali ke new era, ayuh! Camner tah lagu tuh nyer sambungan. Hampir sebulan xjumpe doktor, esok pg nak kena wrestling ngan pesakit2 kulit lain untuk memenangi nombor terawal jumpe jumpe doktor.

Bulan lepas:

No. Giliran: 4035
Nombor Giliran Terkini: ---
Jumlah Menunggu: 35
Servis: Dermatology
Anda akan dilayan sebentar lagi, terima kasih
Khamis 28/04/2011 09:13AM

Amek nombor kol 9:13, tp setel dekat2 kol 1 gak. Esok camner lak? Jgn la dpt nombor camtuh lg. Mase tunggu 35 org tuh, aku sempat abeskan 10 bab Peralatan Nuklear sbb nak exam kot. Esok lak nak bace buku pasal kanser tetek tp library UKM mcm anjing, tutop kol 7. Celaka! Aku nak buat ape tah time tunggu esok?

So far, mende positip yg aku rasa lepas makan ubat nih, muke aku xberminyak! Dulu kalo amek sudu besar, pastu sodok kat celah2 hidung, siyes dah leh letak kat kuali buat goreng telur mata kerbau. Sekarang xlagi.

Lg 1 ada yg ckp muke aku dah nampak lain, in positip way. Tuh je la. Xde mende lain yg berlaku, bijik tuh still ade. Harap2 esok dpt 30 bijik ubat tuh lg. Skrg nak tdo. abes.


---end of chapter---

No comments: