09 May 2011

Dark Blue

Chapter 166

Dimana perginya sebuah perasaan ini? Kehidupan dulu yang tak lari dengan suasana seperti itu. Adakah diri aku telah berubah? Atau aku sendiri yang mencipta kekosongan di hati ku ini? Kehidupan sekarang hanya berkisar mengenai 1 tujuan. Tanpa tujuan ini, hidup menjadi lebih tak keruan. Berubat.

Lack of amusement i guess. Social life aku sgt teruk. Priority aku skrg terletak kat medication yg tgh ongoing nih tp medication nih unsuccessful kalo social life aku camni. Kawan aku sikit ke? Ramai je aku rase. Kat fb pon ada dekat 200. Tp buat ape pandang nombor. Kualiti lg penting drp kuantiti. Kalau friend 1000 tp yg like setakat sorang dua atau diri sendiri je yg like, bek unfriend je sume org.

Dlm sume member tuh, aku cume rapat ngan sebilangan org je. Dorg tuh je yg mampu buat aku bergelak ketawa. Buat aku lupakan sume masalah. Member skolah. Rudi, Kannen, Khai, Ketak, Kerak. Aku xnak jumpe budak matrix, aku xnak jumpe budak nuklear, aku xnak jumpe member2 keje, aku xnak jumpe org tepi jalan. Sounds pretty gay right tp tuh la kenyataannye, membesar ngan member sgt bg impak drp belajar ngan member setahun dua. Mane la budak2 nih, bile nak keluar tah. Aku nak jadi org gila.

Or should i find someone so-called soul mate? Adakah dengan berpasangan akan menjamin sifar kekosongan dalam diri? So far aku sgt xinterested ngan part ni. Belum tiba masenye dan aku xnak pikir pon pasal mende ni. Diri sendiri pon aku xmampu nak jaga ni kan nak jaga org lain. I still didnt find the stability in life.

So kehidupan skrg rotate kat mende yg same, aku makan tgh hari untuk makan ubat. I just need my super bestfriends. Tgk tv xde feel. Men game xde feel. Tgk filem yg xkuar kat wayang, feel kejap je.

Lg 1 yg buat aku empty. No activity. Kalau la aku ade duit, mmg tiap2 hari aku merayau2. Sebab aku xde duit la aku bertepek kat umah atau kat kolej je. Financial problem masih xdpt dicari jalan penyelesaiannye yg buat hidup aku sgt neraka. Tp xpe, kepayahan hidup buat aku lebih kuat. Org kate duit bukan segala2nya, tapi bak kate Eminem, "Money doesnt buy happiness. It buys crazy-ass happiness".

Duit dan kawan, and the world is mine. Xde duit dan xde kawan, and the world is nothing.

Im stressed out.


---end of chapter---

4 comments:

arifpaan said...

cmni ah skang!

themissingikmal said...

pehhh ko sentap

tab said...

nizam xde ker???hahaha

themissingikmal said...

jepun tuh? bahan gelak je...hahaha..mende lame xjumpe die kot