24 April 2012

New Girlfriend

Lately, i cant stop thinking of her. Her character, her attitude, her image, her everything. Awaklah saya punya biggest attraction sampai saya tak boleh nak fokus buat apa-apa. Even main game pon saya teringat kat awak. Masa mandi saya tak boleh pikir pasal awak, nanti lain jadi pulak. Luv u awak.

Awak yang dimaksudkan itu adalah Emily VanCamp. Emily VanCamp jadi watak Emily Thorne dalam drama Revenge yang ingin membalas dendam terhadap orang-orang besar dalam syarikat Grayson Global. She's a victim of a crime, full of hatred, and pure evil.

Seriesli aku tak pernah tengok gaduh berhemah. Tu sebab kedua aku suka cerita ni. Of course sebab pertama adalah Emily Thorne/Amanda Clarke.

Emily VanCamp

Hey darling, would you like to go out sometime? <3

Jalan cerita mungkin tak logik sebab heroin dapat aje musnahkan hidup orang dengan tangan yang bersih. Ini semua kerja direktor. Jalan cerita 5/10, konflik 9/10, watak 8/10, heroin 10/10.

Luv u.

No comments: