23 February 2012

Rock God (Awiy) Dan Rock Goddess (Ellar)

Setiap kali tengok American Idol Season 11 dekat Starworld, ada aje iklan orang menyanyi 1 baris.

"...... menghiasi kamarmuuuuu~~~~"

Azabnya dengar lagu kau!! Lepas tu beliau berkata lagi.

"cukup!"

Alhamdulillah. Nikmat terbesar pada saat tu adalah tidak mendengar lagi suara beliau. Tiba2 beliau berkata2 lagi nak promot channel astro.

Siapa je xkenal raja rock kita kan? Mesti la Awiy. Oh ada ratu rock jugak la, Ellar. Kalau xtau, memang sah bukan warganegara sini.

Raja dan ratu. Menurut cerita Merlin, raja dan ratu adalah entiti yang tiada tandingan. Menurut legend tuhan Greek, walaupun Zeus si tuhan petir tu maha lemah tapi xde tuhan petir lain dapat tandingi beliau. You read it right, beliau. Tah baik tah jahat tak tau. Sembah dia, dia kuat. Yang pentingnya, maksud raja dan ratu adalah TAK ADA TANDINGAN. legend! awesome! haa apa lagi?

Awiy xde tandingan? Ellar xde tandingan? Oh please!!! Nak kata suara mantap, lite2 je. Tapi macam mana dikatakan mereka raja dan ratu rock? Attitude, OUT. Xmengharapkan dorang isap ganja atau minum minuman berkabonat, tapi attitude dekat iklan pon dah out. Tutup mulut dan muka pastu gelak sepoi2 bahasa sambil jatuhkan rambut, xlayak gelar raja dan ratu rock. Kalau nak kata lelaki dan wanita melayu terakhir mungkin ada la.

Tak hairan la rock xmaju2 kat msia ni.
 

No comments: