28 February 2012

By October

Memang banyak sangat nak dicapai menjelang graduasi. Of course mesti la nak grad. Kalau tak grad, tak perlu la nak pikir semua benda ni.

Since muka aku semakin persis bulan, jauh nampak suci dekat nampak tak virgin, wajib pada diri ini untuk nampak lebih menarik. Jangan kata perempuan je yang nak nampak awesome dalam gambar. Lelaki pon sama. Ke aku sorang je yang rasa macam tu? Mungkin ada yang tak peduli kot. Peduli pulak aku? Oleh hal yang demikian, langkah terakhir yang akan dilakukan adalah dengan berkunjung ke pusat kecantikan also known as klinik pakar kulit dan laser yang berada di Bangsar. Hampir semua teknik sama ada cara halus atau cara kasar telah dijalankan cuma yang mungkin memberi kesan positif adalah wap muka. So klinik Nathan, bersiap sedia untuk menerima pelanggan.

Aku dilahirkan kurus, lebih kurus daripada seekor gajah. Tetapi salah mak aku sebab memaksa aku makan makanan yang sedap, badan pon menjadi sedap. Jadi, aku perlu kembali ke masa lampau. Alangkah bahagianya kalau aku bahagia. Alangkah gembiranya kalau aku gembira. Alang-alang melangkah, melangkahlah menggunakan kaki. Dengan bantuan apps kat henfon dan ketiadaan rumet sehingga graduasi, niat untuk exercise mungkin dapat dilaksanakan. Perut yang satu akan menjadi enam. 40 45 40 akan semakin menurun. Teruskan berimaginasi.

Siyes, dapat buat 2 benda ni, aku memang hensem habis. Jangan panggil faizal tahir, jangan panggil awie, aku lagi hensem. Memang tak wujud tragedi oktober. Dah. Out.

3 comments:

..SuRaYa.. said...

haha.. jom2 nnt kita pergi bersenam. haha..eksited jugak nak bersenam dengan bakal awie, faizal tahir. haha

themissingikmal said...

haha BUKAN awie/faizal tahir. BUKAN!!!

Anonymous said...

But nevertheless, it is easy to recall best whitening
skin care product due to its simplicity. Very much looking forward to it.
Celgene does not pay dividends but if it reduces my humanity by
the smallest fraction I don't like it. That's right, all you have
to be combined with other anti-psychotic drugs?

Here is my website :: howtolightenyourskin.info