12 February 2012

Guest Book For Brother Nizam

Brother Nizam tu character dalam cerita Prince of Persia. Siyes!

11 Mac ni Nizam nak bersanding. Shahril mungkin main band dia masa wedding, adik jadi pengapit, aku? At least aku nak participate gak buat sesuatu yang boleh diingat. Since abang aku tak ada buat guest book, so aku rasa aku nak handle benda tu.

Contoh idea:
1- Wishing Tree
2- Wishing Stone
3- Guest Book tu la.

Kalau nak Wishing Tree, memang awesome untuk minggu yang pertama lepas sanding. Tapi kertas tergantung tu sampai bila nak tergantung?

Wishing Stone. Cari batu yang smooth yang boleh ditulis macam batu bertulis tu, letak balang kaca biar orang campak dalam tu. Tak pon beli pasu see through. Boleh buat decoration untuk rumah dorang. Tak hilang.

Guest Book. Boring sikit sebab macam orang nak mintak order kat Pizza Hut je. Letak gambar lepas tu biar orang tulis wish apa-apa. Kurang kreatif tapi boleh simpan lama. Lepas tu boleh buat tebal-tebal untuk keturunan abang aku. Kira abang aku pioneer gitu. Thats quite awesome. Nampak la legasi beliau. Ok jugak.

Tapi sekarang ni memang tak tau nak buat yang mana satu. Atau nak buat live video? Orang wish macam dekat tv. Ughh. Tah la, I need my laharians to help me to decide.

No comments: