16 April 2011

Stupidity Is A Gift

Chapter 160

Bodoh. Bodoh. Dah bodoh xreti2 nak blaja. Nih hari ke-5 lepas 1st paper. Kalo ikut mesin kira2, aku ada 3 hari je nak blaja tok 3 paper straight. 1st, Amali Kimia Am, xde mende nak baca sbb lab je kot. Harap2 brader yg lambai2 aku kat lab tuh kasi aku A solid. Gross! Siyes gross! Yes, brader lab salu usha2 aku kot time buat lab. Pastu sengeh2. Apahal?

2nd, Pengurusan Penyelidikan Sains. Nih pulak, mcm xde nota je. Lecturer masuk ckp2 pastu citer pasal assignment pastu balik. Latihan pon aku xhantar. Nota pulak, Timbalan Naib Canselor kasi, 2 set nota tp 1 pon xbaca lg. Kelas die sekali dlm 1 sem pon aku xdtg. Hebat YDP, HEBAT!

3rd, Fizik Nuklear. Yg nih aku da blaja sikit. 2 bab. Sume org akan penggal kepala kalo aku cakap aku belajar 2 bab tuh dekat bustop Bandar Tasik Selatan. Xpecaye kan? Penggal kepala sekarang! Sape je weh mampu baca nota 2 bab dekat bustop? Kalo boleh buat dekat Pudu Raya, mmg dewa la org tuh, patot disembah. Tp igt 2 bab tuh terus boleh dapat anugerah dekan la?

Siyes mcmane nak dpt 3.00? Asek men game je. Asek tdo je. Asek makan je. Pakya da ckp aku gemok. Kalo still camni, mmg lepas ni aku amek exam naik kerusi roda la sebab xleh bgn untuk berjalan.

Oh ye, xlame lg, ada pertandingan MasterChef Malaysia. Siyes aku suke masak. Siyes aku da download borang untuk audition. Siyes aku da tgk citer ni kat tv. SIYES AKU XRETI MASAK MASAKAN LAIN SELAIN APA YANG MAK AKU PERNAH MASAK. Mcmane kalo dorg soh masak masakan Perancis? Mcmane kalo dorg soh masak babi bow tie siap ngan epal ijau? Xke time tuh gak aku disqualified? Sebab ape? Stupidity!

Ape tah yg aku pandai? Akademik mmg out awal2. Masak pon ape je yg aku reti masak? Masak tok makan ngan nasi bole la. Kalo nak fancy2 mcm kat hotel, matila. Makan je handal. Siyes aku jeles gile babi ngan org yg boleh telan ape2 je tp badan maintain. Kalo aku, lauk telur pon da boleh buat aku naik 3 kg. Damn those people!

Skrg nih nak buat apa?


---end of chapter---

5 comments:

..SuRaYa.. said...

hehe..msa dia bg lect,aku tdo kot..sporting gila dia.

jom2,sempat lg nk belajar semua!..stpd tu ko study soklan2 past yar yg ak bg tu

arifpaan said...

damn those people!!

p.a.n.d.a sajowk said...

aku tido,tido,tido --->g bengkel.mlm br blk,tdo blk,siang g bengkel,adoi la

mira z said...

dun worry larr.tadek sape yg rajin pown nak study in between papers.
nway.gudlux!

IQBAL ZARIN said...

aku suka masak jugak... haha