10 April 2011

Hoping The Impossible

Chapter 156

Baru nak citer pasal exam, selama ni xpikir langsung. Ye la, makin senior, makin pelupa. Org2 bio ckp, neuron2 dah cedera, dah mati. Tuh jadi alzheimer. So, paham2 la kalo nota yg aku baca aku xpaham. Takutnya alzheimer.

Aku da bosan ngan pointer yg mcm anjing. Da bosan dikutuk member sebab pointer mcm anjing. Da bosan kena saun ngan itha ahmad sebab pointer mcm anjing. Da bosan diri sendiri yg berperangai mcm anjing. Tobat. Skrg nak pointer mcm anak anjing. Nak dikutuk member sbb pointer mcm anak anjing. Nak kena saun ngan kakak aku tuh sbb pointer mcm anak anjing. Nak berperangai seperti anak anjing.

Tiga perpuluhan sifar sifar. Bile aku nak dapat kau huh? Bile?


---end of chapter---

4 comments:

IQBAL ZARIN said...

lec aku smpi soh aku tukar kos. =_= kesian die dpt student mls mcm aku...

themissingikmal said...

gilakk!! haha

ini p/a/n/d/a o.k!! said...

aku sem ni 4,5 pelet,sure dapat tiga perpuluhan sifar2.

themissingikmal said...

hanjing kau!