14 February 2011

Its My Birthday

Season 2 Episode 1
Chapter 137

Happy Valentine's Day. Aku sambut hari valentine, peduli apa aku orang nak cakap apa. 14 February 2010, aku mula jatuh hati kepada themissingikmal.blogspot.com. Sekarang dah 1 tahun kami bersama2 mengharungi kehidupan yang penuh dengan drama dan air mata. Engkaulah tempat aku merajuk. Engkaulah tempat aku menangis. Engkaulah tempat aku mencarut. Kerana engkau, aku mampu mengingati setiap detik suka, duka, riang, ria dan segala macam emosi yang aku hadapi selama 1 tahun ini. Happy birthday.

Dulu aku sangat rajin menulis entri tapi sekarang aku dah makin malas. 365 hari berlalu, aku hanya post sebanyak 136 entri. Sikit kan? Tapi buat apa tulis banyak2 kalau semuanya tak penting. Semak otak je.

The day just keep getting better and better. Harini aku ada Mid Sem exam, Fizik Nuklear. Guess what? Aku tak dapat jawab. Best kan? Dont mention it. Lepas tu, aku diberitahu 22-25 Feb, semua lecturer nuklear tak ada dekat UKM. Cuti! Oh yeah! Cuti pertengahan semester kali ke-2. Rasa kalau boleh, aku dah tak nak pergi kelas tapi tunggu hari aku grad. Mesti seronok.

Petang pulak, aku tengok movie. "13" dan "Altitude". 13 memang superb. Russian Roulette. Aku suka sebab ending cerita, hero kena tembak. Cayalah! Aku kasi 4 bintang. Altitude lak macam celaka. Seakan2 cerita Heroes sebab cerita dorang sama dalam komik kat dalam cerita tu. Lepas tengok ending, 1 bintang pon aku tak nak kasi. Asalkan masa aku terbazir begitu sahaja.

Malam pulak, the climax. Farazulaikha Senusi suruh aku approve "in relationship with" yang dia invite. Dia sengaja je buat camtu. Tapi tak apa, aku layan je. The best part is, konspirasi kitorang berjaya menipu beberapa orang. Ada yang betul2 percaya. Ada yang percaya ini adalah dusta semata2. Ada yang nak makan nasi minyak. It really made my day. Im totally laughing my fucking ass off cuz i cant imagine myself together with Fara. Isnt it wonderful fooling people around you? Aku tak sabar nak tunggu pukul 12 sebab aku nak clash dengan Fara. Selamat berlakon.

Sebab aku dah sakit rangka mulut sebab gelak kaw2, aku nak tengok movie lagi. Anda sungguh lahanat ye Fara. But i miss you damn much. Aku nak berhenti gelak. Enough is enough!

Happy birthday themissingikmal!


---end of special chapter---

7 comments:

Anonymous said...

patutlah duk tggu entry baru takdak2..penyakit malas dtg rupenye..btw.hepi anniversary yg berseri2..hihi..kena plak 14 feb ek..

themissingikmal said...

bizi la...bizi ngan exam, ngan malas..hehe thx by the way
tapi kenapa mesti 14 feb? hahaha

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

cer citer..cer citer nape 14 feb??bt 1 n3..ley x?

themissingikmal said...

sayangnye xde citer la...roomate aku ajar 13feb, 14feb aku buat...kebetulan lak hari tu hari valentine ngan tahun baru cina...tuh je...haha
xmampu la nak tulis spi 1 n3 sebab mmg xde citer pon...hahaha

Anonymous said...

HAHA. LAUGH TILL DEAD LA MAL..

themissingikmal said...

nasib bek xmati sbb gelak overdose...hahaha