28 February 2010

Once f3t3, Forever f3t3

post terbaru ini disiapkan secara paksaan...atas desakan dan ugutan rakan sekelas matrix dlu...sebab die jeles ngan post aku sebelum ini yg mengisahkan tentang huru hara kat skolah aku...tp sbb aku ske update blog,aku pon wat la post pasal budak kelas matrix sbb aku nak meremajakan diri aku kembali zaman2 umur 18 tahun aku n nk memantapkan kemahiran mengarang dan berimaginasi...mane tau 3rd degree aku amek sastera lak...
f3p3 adalah nama sebenar kelas tetapi dipanggil dengan nama timangan f3t3...ini kerana budak2 kelas xsuke hurup p...aku pon xpaham nape...tp aku sniri pon xske...nak wat camner...so jadik janggal kalo orang panggil f3p3...sangat mengjengkelkan dan sangat annoying...*bagi mereka yg lemah bhs omputih~mengjengkelkan adalah sinonim bagi annoying...anda digalakkan untuk mengikuti kelas englesh STA(Sarah Tan Abdullah) sekali lagi*

f3t3 yg dianggotai 26 studens: 13 laki 13 pompuan...sangat equilibrium bak kate chapter 1 semester 2 kimia(bab heat calorimeter ngarut2 tuh) dan sangat balance bak kate chapter berapa tah semester 1 kimia(bab equation ngarut2 tuh)...*sry la beb kalo anak pak brahim mengarang,term2 kimia xkn dilupakan*kelas ini dikemudi oleh Chai Chuan Chun yg lebih mesra dipanggil ch3(rujuk name die balik)

the 1 year being with them certainly brings with it a lot of crazy,fun and exciting things...mostly sume mende2 fun...men2 henpon dalam kuliah,amek henpon orang,check mamat tuh ade wat silent ke x..kalo ade,buang silent mode,bagi balik kat tuan die,pastu call...dak2 kuliah sume pandang...terbaik...!!next,kuar 1 ketas kosong,tulis isu yg nk wat citer pastu pas kat dak2 kelas,tulis2 komen ibarat berfacebook kat dalam kelas...ianya teknik kuno tp paling memuaskan sebab boley lukis2 gambar skali...aktiviti ini dilakukan semasa kelas yg membosankan seperti kelas tutorial fizik Mustakim...*nk post contoh ketas tuh tp xde kat aku la...dicurik orang barangkali*

every studens tells a different story...mcm2,from happening to alone,crazy to alim...and whatsoever...nk letak name sume byk kot...tp kalo xletak ade yg sentap...so bek aku letak je sume...what reminds me of them:

Chai- ketua kelas yg slalu ngadu kat aku byk keje pastu soh aku tolong potostetkan pape kertas...musuh dota tp team aku "sengal clan" xlawan team chai...dem!
Ata- seorang yg pendiam dan kalo bab bg ceramah time presentation agame,petah bercakap spi tercucuk aku dgr statement2 islamic die...sakit doh!

Hentai- digelar hentai sbb dh mmg nature die minat hentai...seorang pelajar harapan f3t3 yg berperangai buruk spt tido dlm kelas tp kesalahan die dimaafkan sbb die org cerdik pandai,pernah kantoi tdo dlm tutor mustakim pastu kene saun setepek...

Bidin- org kuat agama yg selalu di aim tok bace doa dalam kelas...seorang yg gila dota dan juge salah 1 ahli sengal clan yg mantap...menumpang bilik aku pada semester 2 setelah rumate aku bernama daud melarikan diri...

Ikmal- seorang paparazzi yg ske buat2 citer...juga kameraman kelas dan akan mengambil photo2 kelas dalam setiap situasi...gambar aku jarang ade...dem gler!digelar unit kimia oleh mereka2 yg xbertanggungjawab

Kacu- boley dianggap misteri...name paling top kat hep...pernah namenye dipanggil dr corong pembesar suara surau kerana byk skip kelas(jumlah jam die xg kelas dirahsiakan)...memperkenalkan artis2 baru kat aku

Afiq- musuh utama aku dan slalu cari gado ngan aku pasal musik...peperangan antara genre rock dan britpop xpernah selesai sehingga sekarang...A7x sentiase menang...memakai beg kain yg pelik dgn mengikat kain beg berbentuk bunga di bahagian bahu...aku pon xpaham...

Ijat- master adobe photoshop dan juga pengikut setia afiq,suke wat aku sakit ati dengan membuat bunyi gelak aku sebagai message alert die...lahanat!

Wak- penyeri kelas dgn lawak2 bangang die...mengambil masa 5-10 minit tok set rambut menggunakan hair dryer sebelum ke kelas...name slalu dihantar ke hep oleh STA

Acan- juga penyeri kelas spt wak...name selalu disebut dalam mana2 kelas dan dikenali ramai...masalah juga sama spt wak,name dihantar STA ke hep...menjerit2 kat bilik aku "f**k a7x"...mcm lahanat!!!

Tan- hero kelas f3t3 yg xpernah dpt pointer bwh 4...menjadi tumpuan apabila kuiz berlangsung...dijadikan sumber mencari jawapan...

Azmi- baby face...antara orang yg agak mendiamkan diri dalam kelas...xsuke akan perhatian barangkali

Shahir- seorang yg suke menyendiri...tp bkn die yg nk menyendiri...sume memulaukan die...sume mcm kimak!!hahaha

Jay- paling sensitif dalam kelas...antara org yg aku ske kaco time lab fizik

Neno- diminati ramai dan antara pelajar pompuan terhebat dalam kelas...berperangai manje2 dan juga mangsa gosip aku,"neno-hentai"...

Adibah- salah sorang daripada kumpulan 3sekepala...jay-neno-dibah....seorang yg agak misteri

Kiki- mempunyai sindrom pijak kasot,spi belubang kasut aku dipijaknya...sangat hiperaktif dan sukakan tumpuan...suke gambarnya ditangkap dan boley dikatakan kebanyakkan gambar kelas,ade je gambar die...mangsa soalan trivia:dikatakan manja dan tua*betulkan kalo aku salah*

Mira- paling gengster antara sume pompuan...bersifat cool serta bersahaja dan salah sorang drp trio kumpulan pdt perempuan kiki-anis-mira

Anis- anak murid kesayangan Cikgu Aripin...gemar akan bollywood..bronzer kelas...

Dayah- antara saiz terkecil budak2 kelas...seorang pendiam juga tapi banyak menyumbang idea dan makanan mase BBQ...thx
Far- ditabalkan QUEEN malam Le Vista Metamorphosis...juga suka mendiamkan diri dan boley dijadikan contoh wanita terbaik...

Sin- pelajar harapan kelas yg gemar mendiamkan diri...salah 1 drpd trio lain yg diberi nama trio pendiam dayah-far-sin

Atiq- seorang yg suka menghias diri dan suka bergelak ketawa

Atikah- seorang yg agak agresif apabila bertanyakan soalan dlm sesi soal jawab presentation agama

Fara- bdk pompuan yg paling ske memonteng...pernah memonteng 1minggu sebelum studi week...pembantu aku menghendel jamuan kelas "The Ultimate Valediction" night...name nih aku yg cipte...power x?mempunyai otak yg paling kejam...

Laila- juga misteri orangnya...xtau ape yg nk diceritakan pasal die...sry ek laila

~~~~~~~~~~SECEBIS MEMORI~~~~~~~~~~
gambar complete 26 orang
Le Vista Metamorphosis Night
Shahir bersendirian dalam lab,sume pulaukan die...sian dow...
inilah wanita2 yg dicipta drpd tulang rusuk laki2 f3t3...wakakaka
Cikgu Suraida dewi kimia
1st time dan last time aku pki baju melayu kat matrix
tergolek kat bilik aku
ape yg aku wat pon aku xtau...
rehearsel belakon time diner
aksi2 melampau time dalam Unit Kimia
acan:kecik besar same je mcm lahanat
Pengkalan Balak tpt percutian
~~~dihempas badai tetap teguh setia~~~
wak inside...patut campak je kat laut tuh

sumpah britpop kalah ngan avenged sevenfold

MUST WATCH

video acan dan dibah:

HARAP MAAF,CAMERA YG MERAKAMKAN VIDEO INI TIDAK MENCUKUPI BETERI DAN KEGELAPAN MALAM MENYEBABKAN KEKURANGAN PENCAHAYAAN...dinasihatkan menggunakan earphone untuk mendengar dengan lebih terang jelas dan nyata...sila download untuk memudahkan anda mendengar berulang2 kali...kalo boley...

perhatian: plan reunion kelas masih lagi tidak dibentuk atas sebab aku malas nak plan...soh la org len plak...nak aku plan gak ke???hmmmm tgk la dlu....

sebagai penutup,nak ckp aku windu kegilaan/kebodohan/kesengalan/kekimakkan/kebongokkan korang sume...harap ley turn back time and g kelas ngan korang...sumpah weh,korang kawan terhebat!!!gudluck sume2 and kalo dh bejaye nnt,meh singgah Restoran Nuklear aku...try bantai aku nyer Nasi Lemak Uranium-235...*angan2 sahaja*

love y'all...

---ikmal ahmad has signed out---

2 comments:

faisal said...

hahha.. rindu gle korg weh.. the best post la mal.. pasni wat lebih lg sal aku.. hhaha..

Anonymous said...

haha... bgus la ingatan ko kt bdk2 f3t3...