14 February 2010

The New Beginning

This is the day that sume makhluk bernyawa tengah bergembira..ade yg celebrate CNY..member2 cine aku sume dapat angpow sane sini..(monolog dalaman: aku nak gak..xaci la korang je dpt)..ade yg sambot Valentine's Day..muvi,makan2,jenjalan or whatever..(monolog dalaman: jelesnyer!!!)..tapi kalo mereka2 xcelebrate 2 2 tuh,dorang mesti celebrate cuti ari ahad...mcm aku...huhu





Semase aku tido kat katil yg xbrp best..aku dikejutkan dgn sinaran mentari pagi yg menyakitkan mata plus bau ikan patin masak cili api hasil karya ibu yg mencucuk2 paru2ku...lantas,aku berlari menyediakan sepinggan nasi(kuantiti nasi=1pinggan sangat diragui) dan mencekup ikan patin tersebut...normally kitorang sekeluarga akan fight nak berebut ikan patin tuh tapi nape tetibe je xde sape2 nak fight ngan aku..kemeriahan gado ngan adik bradik xdpt dirasai arini..



gigit gigit gigit tau2 je dh abis...sedap thp max...dh lame xmkn mende alah tuh...tahap kesedapan ikan patin cili api hanya boley diukur dengan kekerapan masok toilet(terbukti secara klinikal dan disyorkan oleh doktor2 pakar)..hypothesis:lebey byk masok toilet,lg sedap ikan patin tuh...pergh!!tp skali je aku g toilet...maybe perot aku dh biase diseksa ngan mende2 pedas...happy teramat sgt..



org tua ade berkata,kalo gembira..pastu mesti sedih atau nangis...beberapa minit dok diam tp xde lak dtg rase sedih,aku pon create mood sedih sndr...layan lagu Alesana yg diperkenalkan oleh member sekelas...lagu Curse of the Virgin Canvas,The Artist,A lunatic's Lament,The murderer ngan Hymm for the Shameless...yg best nyer album nih,sume citer pasal Annabel...Annabel dipercayai mati(aku xsure sgt sbb aku xpaham sgt omputih tp ade je pekataan yg tunjuk minah tuh dh mati)..malah,1 album pasal minah tuh...emosi bergelora seketika



mission bermain2 emosi sendiri succeed...!akhirnya aku menghabiskan sisa2 waktu yg tinggal tok arini hanya bermain dota ngan adik aku...(kalo xsilap ade gak 7-8 jam)...kemenangan xterkira,kekalahan xperlu dijelaskan...biarlah rahsia bak kate siti nurhaliza...secara kesimpulan,14 feb 2010 adalah hari biase same spt hari2 lain..cume aku dah wat blog sndr...tuh je yg wat arini len sikit...



---ikmal ahmad has signed out---

No comments: