24 September 2012

22nd 24th

22 tahun yang lepas, aku dilahirkan ke bumi yang durjana ini. 22 tahun kemudian, aku menulis tentang 22 tahun yang lepas di mana aku dilahirkan ke bumi yang durjana ini.

Yes today is my birthday. Aku dah sorok tarikh birthday tapi masih ada insan yang ingat birthday aku. Orang yang tak akan lupa birthday aku adalah kembar aku sendiri, Ismeth. Tapi jujurnya aku yang lupa birthday dia. Sorry dude. Rudy selaku best friend aku pon ingat jugak. Rasa bersyukur sebab ada orang ingat kat aku.

Im done with birthday wishes or what i call empty wishes. It doesnt make life any better. Seriously! Tapi kalau orang dah wish, tak kan nak maki pulak kan? Must be polite.

Hari ni aku nak celebrate birthday dengan rehat setenang-tenangnya. Mungkin nak tengok muvi seorang diri. Sedih bila member semua jauh-jauh.

22 is just a number. Im still awesome.

No comments: