04 October 2011

Tribute To Farazulaikha Senusi

Small in size but have a big heart. She touched people in a different way. Split personality; angel and demon. <3 Farazulaikha senusi.

She's not dead yet okay! Cuma dia baru lepas kuar operation.

I have heard about the appendix problem but i can imagine in a million years she's the one who'll experience it. What a poor girl.

Bila aku dengar cerita she was hospitalized, sumpah aku sangat terkejut dan 1st thing aku nak buat, call dia. Tapi dia dah tukar nombor. Dem kau tak bagitau aku!

Appendix and Ovary Cyst. Wad kanak-kanak. Smadersfak! But now she has been discharged from hospital. Thank god!

Ikmal: Tahun depan aku grad.
Fara: Boleh la bagi aku duit raya.
Ikmal: Bukan setakat duit raya, nafkah pon aku boleh kasi.
Fara: Kau tak boleh puaskan nafsu aku.

Gelak super yang boleh menyebabkan jerawat aku pecah serta-merta. Fara, telur kau tuh baru lepas operate, jangan banyak gelak! Kang kau pulak yang menyesal.

So aku end the phone call as soon as aku sedar tak boleh gelak banyak-banyak. Apa-apa pun, aku dah laksanakan tanggungjawab aku sebagai kawan dia, tanya khabar dan buat dia gembira sebentar. Semoga kau cepat sembuh dan selamat bercuti.

Ikmal Ahmad.

No comments: