12 October 2011

Seeing All Eye

Rasa macam nak cerita pasal illuminati la. Ok baru2 ni mak aku operate mata sebab cataract pastu tanam lens dalam mata. And thank god the operation went smoothly.

Lepas balik rumah, mak aku terus membebel rumah xbersih. Sawang banyak, sampah tepi2 almari ada. Dapur berminyak. Bukan salah aku sebab aku duduk rumah 2-3 hari seminggu je.

Illuminati sangat! 1 mata nampak segalanya. Abes part illuminati, sekarang cerita betul lak.

The day after the operation, about 6am, mak aku cakap kat aku kat bilik dia banyak sawang. Sebelum ni mak aku tak nampak apa2. Tapi mata mak aku belum power lagi, mak aku tak perasan aku menangis. Aku sangat sensitif. Almost 1 tahun aku selalu dengar mak aku cakap dia tak nampak apa2, cuma kabus dan asap. Time cuti semester 2 bulan, hari2 aku tengok kepayahan mak aku untuk melihat sesuatu. Hari2 aku sedih. Sebab tu air mata aku terkeluar sebab terharu sangat mak aku dah boleh melihat semula. Mata mak aku lagi power daripada aku. Ok aku admit menda nih.

Aku harap mak aku boleh jaga paras gula dalam darah, lepas tu boleh operate sebelah mata lagi. Aku bersyukur sangat2. Persoalan aku, betul ke tak sakit mata tuh kena bedah time sedar pulak tu? Gila scary!

No comments: