04 October 2011

Mystery of 3th October

Tgk, 3rd jadi 3th. Misteri kan? Kenapa semua nak berlaku pada 3 Oktober?

Lab report, english presentation, thesis meeting, bbq, birthday boye, rumet baru. Time bbq aku memang nak buat donat untuk budak kelas tapi, sebab banyak hal lain, tak jadi la donat tu.

Citer paling penting, rumet baru. ACTUALLY, aku nak melamar moja untuk jadi rumet aku semester depan sebab dah sebulan aku tak ada rumet. Petang lepas balik lab, barang-barang aku dalam almari aku #2 dikeluarkan. Rupanya aku ada rumet baru. So semua makanan aku atas meja dia aku kena letak tempat lain. Dem!

Dia just bawak bantal bintang kecil berwarna hijau epal, sarung tilam hijau putih, sepasang kasut sport, dan beberapa helai baju. TAPI aku tak jumpa someone so called rumet aku sampai sekarang yakni 4 oktober. 

Siapakah beliau? Masih misteri.

Clue yang ada hanyalah coat psychology universiti kebangsaan malaysia.

Mungkin dia pelajar kejuruteraan!

No comments: