18 August 2011

Old Teacher

Cikgu Shukria. Dulu dia lah cikgu feveret aku pastu lame xdgr citer sbb die pindah sekolah mane tah. Dia ajar maths. Sbb die ajar maths la maths aku sentiasa A. Boleh percaya ke? PMR je kot. Kalo die singgah La Salle, aku mesti jumpe dia kat bilik guru. Ok cukup.

Baru2 nih aku add dia kat facebook. Aku tanya dia igt lg x sape aku pastu die jawab dia igt. THATS ALL.

Baru kejap td aku saje2 chat ngan dia tanya khabar pastu dia pon reply la selama 20 saat. OFFLINE.

Kalau xnak layan pon, etlis menipu la cara baik cakap nak bersiap g keje ke, nak basuh pinggan ke. Atleast tamatkan perbualan walopon cara menipu. Nih x. If you by any chance reading this post, sy nk bgtau sy sentap jugak la sebenarnya sbb apa yg sy nak ckpkan xtersampai. Xpe la mungkin cikgu bizi kot.

All i wanna say is terima kasih sebab ajar sy masa skolah dulu. Mungkin sy xmasuk universiti kalo cikgu xajar sy. Ye la maths kan super penting. And yes, cikgu sgt awesome. And finally i wish u good luck in life. Thanks for everything.

4 comments:

MissyNursy ♥ said...

anggap je la line problem kt sane, or tetibe lappy die meletop ke kan..2 yg tetibe offline!!hehe..

themissingikmal said...

lappy tibe2 meletop...hahaha...sumpah lawak

..SuRaYa.. said...

tba2 ada pngln kecemasan lah..ckgu pon skrg on call.

themissingikmal said...

haha...tp etlis ckp la babai ke..nih terus offline..hmmmm