14 August 2011

I Want This Novel So Badly

Citer nih kalo ada yg dah tgk, mesti igt aku sex maniac. Konfirm!

Aku nak sangat sangat sangat sangat sangat novel Perfume : Story of a Murderer yg dihasilkan oleh Patrick Suskind. Nampak kan betapa nak nya aku memiliki novel nih?

Cover novel sangat tak menunjukkan ciri-ciri islamik tapi tak perlu judge kulit buku. Jap, isi pon tak ada ciri-ciri islamik gak.

Aku dah search kat perpustakaan negara, pastu perpustakaan feveret aku, tan sri lanang, dah cari kat mphonline, border, popular, dah masuk kedai-kedai tersebut, TAK ADA!!

Citer tuh dipublish dah lama gila dah so memang tak hairan la tak ada kat kedai. Persoalannya, MACAM MANA AKU NAK DAPATKAN NOVEL NIH??


Nampaknya aku tak dapat ikut seruan kerajaan; 'Membaca Budaya Kita'

3 comments:

arifpaan said...

kedai yashraf kt sek 15 bangi tu? kot-kot la ada.

..SuRaYa.. said...

rsanya kat unikeb ada kot.haha

themissingikmal said...

bek aku g carik kat kedai runcit yg ada jual surat khabar...haha