01 August 2011

Happy Gaming Month

Fasting. Org rumah aku sebut melaju. Rupanye puasa. Oh puasa datang lagi. Bulan yang aku tunggu2 sebab birthday aku bulan 9. Ramadan kan bulan 9. Kelahiran aku dekat dimensi lain pon tak akan dapat merasa 24 September = 24 Ramadan. 24 Ramadan = abang aku meninggal. Biarlah cerita lama terus dimakan zaman tapi lagi elok kalau J.K. Rowling buat cerita aku sampai 7 buku.

Hidup di rumah hanya bermain Backyard Monster dan Dota memanjang. Rasa macam tak ada kehidupan tapi sebenarnya ada. Inilah kehidupan aku. Dah keluar Bukit Bintang, tak ada rasa nak beli cd game pulak. Hanya window shopping tapi kalau sekarang nak window shopping, memang mati la tak balik rumah sebab KL penuh dengan kereta kat mana-mana tempat yang ada jalan tar. Even tar yang tengah diproses dalam lori simen pon mungkin ada kereta kat dalam tu. Harap2 Greater KL nanti, greater number of cars kat jalan raya sampai semua orang tinggalkan kereta kat highway, jalan kaki pergi kerja.

Ok sekarang aku nak baca novel orang putih sebab nak improve english aku yang tak berubah pon sejak lahir. Masalahnya novel pon tak ada. Fuck! Eh 'fuck' nih mencarut ke? Tak kot.

Ayuh bermain dota lawan computer. Errr.

No comments: