27 January 2012

Adapting New Me

Since xboleh stay kolej during semester break, xperlu fikir pasal thesis. And this is a good thing cuz boleh lari kejap daripada benda2 ilmiah.

What happen to my RM200 baucer buku? Dah redeem 2 novel titled The Sixth Man ngan xingat tajuk sebab xbaca lagi. Beli hari sabtu 20 Jan, exactly 1 week ago tapi baru baca 20 chapter. Total 86 chapter kot. 1 minggu baru 120+ page. Duhhh! Macam budak sekolah rendah je. Nak buat camner aku dilahirkan bukan berhobikan membaca so 120 page dlm 1 minggu its quite an achievement.

So, 1 minggu ni penuh dengan dota bersama adikku yang quite pro. Ada map imba sumpah best gila sebab imba. Imba stands for imbalance. 1v1 pon dah best, kalau 5v5? Fak! Where to find badass player like me? I miss my dota buddies. Lame xfight betul2. Fuck that! Map ai skrg is good enough for me. Senang kalah, susah menang. Best la tu kan? Thanks kat mereka yang buat map tu.

Minggu ni jugak minggu mencuri2 wifi. 1 hari boleh dapat online at most 2 hours. So dapat la main Castleville kejap. Tolong la pakai pakej unlimited. Anda xrugi, saya xrugi. Win-win situation right? 1 lagi harapan aku, tolong jangan tutup wifi anda sebab kesian kat pengguna wifi lain. Please.

Lately, my mom is not very well. So aku kena jadi househusband. Nasib baik cuti, kalau xcuti, memang aku banyak skip kelas. Oh next semester, legend mengatakan bahawa aku akan bawak motor. Harap2 legend tu betul.

Its 10:21pm, before i manage to hit the Publish button, the connection lost. Curse you wifi owner!

10:24pm, its back. Thanks wifi owner! Buat suspen je. Ok i wanna hit the Publish button now before the owner switch off the wifi and shut his eyes. Out.

2 comments:

arifpaan said...

Seronoknya tak payah fikir pasal sampling yang malas gila aku nak buat. damn sangat.

aku prihatin dengan masalah mencuri wifi di 3rd world country ni. tapi barangkali owner wifi tu lebih prihatin untuk slowkan kereta untuk usya eksiden diseberang jalan.

nak buat entri pasal android pulak. minat?

themissingikmal said...

1st time rasa bertuah weh. sample kat kedai. tapi xmencabar kot. aku prefer panjat gunung amek sample.

aku kena belajar cara curi wifi lagi. wifi bersepah kat rumah aku tp sayang xmampu nak maximumkan penggunaan. siyes membazir.

ko nak buat entri android? buat la. aku xroot lg android aku