02 January 2012

Armageddon 2012

Dah 21 tahun hidup tapi aku selalu berdoa mati cepat. Tapi aku kena berbakti dekat parents dulu. Macam mana pon, aku tetap nak mati cepat. Sejarah-sejarah hitam lepas memang aku tak dapat maafkan. Aku tak nak cipta sejarah hitam lagi. Mati la cepat.

I kept questioning the God why im the one always been tested? Dari satu masalah tambah lagi masalah lepas tu datang lagi masalah. Banyak kali jugak fikir nak bunuh diri tapi sia2 la agama dapat A2 lepas tu belajar sains mentauhidkan tuhan lepas tu bunuh diri.

I just wish nak mati cepat. If 2012 will be the last year of human history, let it be, and i feel damn happy about it. Mana meteor? Mana tsunami? Mana earthquake? 

1 comment:

Nur 5ruz Husna Nordin said...

dera ikmal,

Orang paling bijak...adalah orang yang selalu mengingati mati.....jgn putus asa dgn hidup...yakinla dengan Firman Allah ' dan sesiapa yang bertakwa kepada Allah (dengan mengerjaan suruhanNYA dan meninggalkan laranganNYA), nescaya ALLAH AKAN MENGADAKANNYA JALAN KELUAR (DARI SEGALA PERKARA YANG MENYUSAHKANNYA), SERTA MEMBRI REZEKI DARI JALAN YANG TIDAK TERLINTAS DI HATINYA. dan (ingatlah), sesiapa beserah diri bulat-bulat kepada Allah, maka Allah cukuplag baginya (untuk menolong dan menyelamatkannya). Sesungguhnya Allah tetap melakukan segala perkara yang dikehendakiNYA. Allah telahpun menentukan kadar dan masa bagi berlakunya tiap tiap sesuatu. AYAT SERIBU DINAR.