16 January 2012

The Curse of Physics

1st year belajar Elektrik Magnet. Susah. Tahu pasal phasor diagram je. Alhamdulillah lulus. Tu je 1 soalan aku jawab.
2nd year belajar Fizik Atom. Lagi susah. Tahu pasal 2l+1 je. Alhamdulillah lulus.
2nd year belajar Fizik Nuklear. Tinggi sikit daripada lagi susah. Tahu pasal parity je. Alhamdulillah lulus.
2nd year belajar Kuantum Mekanik. Bertambah susah. Tahu angular momentum hydrogen atom sikit je. Alhamdulillah lulus.
3rd year belajar Fizik Nuklear Lanjutan. (susah)^2. XTAU APA2. PAST YEAR ADA TAPI XDE IDEA.

Inilah kali pertama aku rasa aku hanya mampu tulis nombor matriks dan hantar kertas soalan dan jawapan. Tapi kena tunggu 15 minit dulu la. Light is all around me but im alone in the dark. Yes ada 2 set past year questions tapi memang aku xtau buat apa dengan soalan tu. Aku xnak grad 2013. Tolonglah.

Dah la sakit kat badan aku xhilang2 dengan gigi berdenyut2 dah masuk 3 hari. Ya Allah, bagi la aku D untuk subjek ni.

4 comments:

..SuRaYa.. said...

untunglah.. jwb sikit je enm dapat result ok dr aku yg jawab banyak. ni semua salah tuto aku sebab kedekut markah!!!tak membantu lansung!

themissingikmal said...

tutor aku Dr. Zalita mmg tolong. nak buat camner, kurang rezeki...tp xpe la lulus gak kan? aku pon bukan dapat result cemerlang pon..haha

Nur 5ruz Husna Nordin said...

Mari lah kita berbanyak berdoa...moga kita lulus dalm subjek2 maut nih..... nak grad same2 tahun ni..... boleh la posing2 dekat lambang UKM yg beso dekat tepi roundabot tuh.....~~~

themissingikmal said...

betul2. doa banyak2 moga kita lulus sume subjek yang merosakkan saraf kat kepala. aku pon xsabar nak pakai jubah tu sebab xpernah grad kan