19 September 2011

YDP In Action

Tau tak aku nih malas nak buat kerja. Aku tak suka menyusahkan diri sendiri. Atas desakan fakulti sendiri, aku kena pamerkan barang-barang nuklear. Kalaulah aku bukan ydp, mesti best boleh baring tengok movie.

Aku pon tak suka surat. Nak hantar surat dekat ketua program la, kat orang makmal la. Penat la nak panjat bukit naik bas semua. Alangkah seronoknya hidup kalau semua orang malas. Lol.

Ketua program macam biasa tak sain apa-apa. Dah banyak tandatangan katanya. Orang makmal pulak tak sempat nak jumpa. So, masalah lagi. Adat la kan?

Lepas ni nak angkat barang makmal yang aku tak tahu apa yang orang makmal nak kasi kat aku. Lepas tu nak buat jadual siapa nak jaga barang. Lepas tu nak kena explain dekat orang yang datang booth.

Dah la sem nih start tesis. Esok dah keluar bidang dengan supervisor. Busy yang amat sangat la lepas ni. Kenapa la dorang suruh aku jadi ydp. Siyes tak sabar nak kasi kat junior.

SAYA YDP PEMALAS! Harap maklum.

2 comments:

..SuRaYa.. said...

saya anak buah yg pemalas jugak!!..

biar ydp buat keje sorang2!haha

themissingikmal said...

haha...xpe..boleh dimaapkan..
aku nih je yg xboleh dimaapkan..haha