24 September 2011

Rain On My Parade

24 September lagi. Dayum! Birthday kembali lagi. Apa itu birthday? Masa yang tidak dapat dilihat mengubah umur yang tidak dapat dilihat. Jadi, birthday adalah imaginasi semata-mata.

2009

  • Aku dah lupa

2010

  • Ada open house rumah Sayza tapi aku tak pergi sebab mak aku masak kari untuk aku. So aku balik rumah. Tak ke aku masuk neraka kalau buat mak aku kecik hati?

2011

  • Ada pesta konvo. Aku kena usha la booth aku takut ada barang hilang.
  • Shila perform silat. Kena la jadi videographer.
  • Ada open house rumah Irsyad tapi tak ada dengar siapa-siapa nak pergi.
  • Ex-roommate Ku Er Huai datang sebab kakak dia grad.
  • Kawan office kakak aku nak datang rumah. So ada la open house lite-lite. Ada la rendang.
Jadi, aku hanya pergi pesta pesta konvo tengok booth, rakam aksi panas Shila (lol) dan layan ex-roommate. So aku cuma memuaskan hati orang lain masa birthday aku.

Everything else is secondary. Tapi aku tak mampu nak buat apa-apa. 

Harap-harap aku grad 24 September 2012. Hope so.

6 comments:

nik lan nik mat said...

aksi panas shila?

wow!

themissingikmal said...

hahaha...aku xtau nak reply ape kalo ko tanya camtu..ahahaha

..SuRaYa.. said...

a'ah..ok gak kan konvo 24 sept 2012..:)

nk tgk video tu weyh!

themissingikmal said...

tau xpe...harap2 sgt..haha

ko kena mintak permission shila...

Anonymous said...

nik lan nik mat: a'ah panas sgt..tp xla sepanas api neraka...haha.

su: nk nengok ok jep...

-shila-

themissingikmal said...

hahaha..aku xckp pape